PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۶۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در چهار مسابقه باقی مانده از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران ، این نتایج به دست آمد : ذوب آهن صفر - مس رفسنجان 3 ، نساجی 2 - پدیده صفر ، فجرسپاسی یک - فولاد یک ، تراکتور صفر - آلومینیو اراک 2 
- بنا به هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان لیگ؛ دیدار دو تیم تراکتور و آلومینیوم اراک با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت نوید خوش هوا بازیکن جوان سابق باشگاه تراکتور آغاز شد.همچنین بازیکنان تراکتور در این مسابقه با بستن بازوبند مشکی در زمین حضور یافتند.
- بعد از اتفاقاتی که  در دربی 97 افتاد، باشگاه استقلال از موعود بنیادی فر داور این بازی شکایت کرد. استقلالی‌ها اعتقاد دارند داور دو پنالتی این تیم در بازی با پرسپولیس را نگرفته و خطای فرشاد فرجی روی ژستد پنالتی صددرصد بوده است. باشگاه استقلال به همین دلیل با ارسال نامه به سازمان لیگ خواستار پیگیری روند قضاوت موعود بنیادی فر از دربی 97 شده است.
- فرهاد پورغلامی سرمربی سابق ملوان و فوتبال گیلان با حضور در باشگاه افتخار فومن هدایت این تیم را در لیگ برتر گیلان جام گیل برعهده گرفت.
- با اعلام‌ باشگاه‌النصر عربستان، میگل آنخل روسو سرمربی سابق بوکاجونیورز به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شد.
- در ادامه مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی جهان در گرجستان ، احمد امین زاده و مهدی صیادی در دسته 107 + کیلوگرم به روی تخته رفتند که امین زاده با مهار وزنه 255کیلوگرم به نشان طلا و عنوان قهرمانی مسابقات دست یافت و صیادی توانست با مهار وزنه 247 کیلوگرم مدال نقره را از آن خود کند. در دسته 107 کیلوگرم، علی اکبر غریب شاهی با مهار وزنه 251 کیلوگرم به مدال طلا رسید.سامان رضی در همین دسته با مهار وزنه 235 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شد. 
- جسی مارش ، سرمربی آمریکایی باشگاه لایپزیگ آلمان از هدایت این تیم برکنار شد.
- باشگاه استقلال به واسطه اجرای تبلیغات محیطی دیدار با پرسپولیس چیزی در حدود 10 میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.  از این مبلغ سه میلیارد تومان حق سازمان لیگ بود که به حساب این سازمان واریز شد. مبلغ یک میلیارد و 230 میلیون تومان نیز باید به شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی پرداخت شود.
-  تیم فوتبال فاینورد در چارچوب هفته پانزدهم لیگ هلند میزبان سیتارد بود و در پایان توانست با نتیجه پنج بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارد. گوس تیل، سینسسترا، لینسن (۲گل) و علیرضا جهانبخش در این دیدار برای فاینورد گلزنی کردند.
-  مسابقات کشتی قهرمانی استان اردبیل با جنجال و درگیری خونین بین کشتی‌گیران و تماشاگران به پایان رسید. 
- در دقیقه 81 بازی اینتر و رم در لیگ فوتبال ایتالیا ، «زانیولو» ضربه‌ای تماشایی روانه دروازه اینتر کرد که به کنار دروازه رفت ولی گزارشگر اسپانیایی با تصور اینکه توپ گل شده، صحنه را با هیجان گزارش کرد و از آن به عنوان سوپرگل هم اسم برد. جالب اینکه گزارشگر و کارشناس بازی در صحنه آهسته اول هم متوجه اشتباه خود نشدند و در صحنه دوم بود که فهمیدند توپ وارد دروازه نشده است!
- هواداران باشگاه مالمو بعد از قهرمانی در لیگ فوتبال سوئد به وسط زمین‌ چمن هجوم آوردند.
-  پس از باخت 3 بر صفر ذوب آهن مقابل مس رفسنجان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ، بنا بر تصمیم هیات مدیره و مدیرعامل، تمامی اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ذوب آهن به میزان 5 درصد از مبلغ قراردادشان جریمه شدند.
- با آرای کمیته تعیین وضعیت؛ تیمهای ماشین سازی و مس رفسنجان محکوم شدند.
- در ادامه پیکارهای باشگاهی در لیگهای فوتبال کشورهای اروپا این نتایج رقم خورد : لیدز 2 - برانتفورد 2 ، منچستر یونایتد یک - کریستال پالاس صفر ، تاتنهام 3 - نوریچ صفر ، استون ویلا 2 - لستر سیتی یک ، موناکو 4 - متز صفر ، لورین صفر - نانت یک ، بوردو 2 - لیون 2 ، اشتوتگارت 2 - هرتابرلین 2 ، مونشن گلادباخ صفر - فرایبورگ 6 ، ونیز 3 - ورونا 4 ، اسپیتزا 2 - ساسولو 2 ، سامپدوریا یک - لاتزیو 3 ، یوونتوس 2 - جنوا صفر ، سلتا یک - والنسیا 2 ، لوانته صفر - اوساسونا صفر ، الخه 3 - کادیز یک ، نیس صفر - استراسبورگ 3 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها