شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- بازیهای دور ششم لیگ قهرمانان فوتبال اروپا از سه شنبه شب با این دیدارها پی گیری خواهد شد : دورتموند با بشیکتاش ، رئال مادرید با اینتر میلان ، پورتو با اتلتیکو مادرید ، آس میلان با لیورپول ، پاری سن ژرمن با بروژ ، لایپزیک با منچسترسیتی و ...
- میر معصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه و زونیمیر سولدو، سرمربی تیم طی جلسه‌ای مشترک وضعیت تیم تراکتور در مسابقات لیگ برتر را بررسی کرده و درخصوص شرایط تقویت تیم تبادل نظر کردند. سهرابی در این جلسه از سرمربی تیم فوتبال تراکتور خواست برنامه‌هایش را برای تقویت تیم ارائه کند تا باشگاه در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.
- تیم فوتبال پیکان تهران روز پنجشنبه در هفته نهم لیگ برتر میزبان استقلال است، باشگاه پیکان پس از برگزاری دیدار با گل گهر در ورزشگاه دستگردی قصد دارد از شاگردان فرهاد مجیدی هم در این محل میزبانی کند اما مسئولان ورزشگاه تاکنون با این موضوع موافقت نکرده اند.
- کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت : از مسئولان وزارت بهداشت تقاضا دارم که مجوز حضور تماشاگران را صادر کنند ، در خصوص VAR باید بگویم  چند روز قبل به کسانی که نمایندگی مورد تایید فیفا را برعهده دارند، فراخوان زدیم تا بتوانیم به این فرایند برسیم.
- صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در اظهار نظری قابل تامل گفت: ناکامی در المپیک نمی‌تواند ملاک ارزیابی عملکرد فدراسیون تکواندو باشد!
- پس از برگزاری 25 دوره مسابقات جهانی کاراته که ماه گذشته میلادی به میزبانی دبی برگزار شد، فدراسیون جهانی کاراته فهرست 36 نفره نخستین گروه از ورزشکاران کاراته از 20 کشور جهان که موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت های ورلدگیمز 2022 شده‌اند را اعلام کرد.
- خواکین کورئا مهاجم اینتر به دلیل مصدومیت از ناحیه ران چپ، یک ماه از میادین به دور خواهد بود.
- پانزده ورزشکار المپیکی منتخب کشورمان برای دریافت بورسیه تا بازی‌های المپیک پاریس۲۰۲۴ از سوی کمیته ملی المپیک مشخص شدند. امیر حسین زارع دارنده و محمدرضا گرایی (کشتی)،  جواد فروغی و فاطمه کرم‌زاده (تیراندازی)، سمیه یزدانی (دوچرخه‌سواری)، نازنین ملایی (قایقرانی)، دانیال شه‌بخش (بوکس)، رضا علیپور از (صخره‌نوردی)، الهام حسینی و علی داوودی (وزنه‌برداری)، علی پاکدامن (شمشیربازی)، ریحانه مبینی (دوومیدانی)، مهلا مومن‌زاده (تکواندو)، مهرشاد افقری (شنا)، مهدی احمدکهنی (ژیمناستیک) ورزشکاران بورسیه شده هستند . 
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌- تیم ملی بسکتبال زنان ایران در آخرین رده‌بندی فدراسیون جهانی این رشته (فیبا)، با دو پله صعود در مکان 78 دنیا قرار گرفت.
-  رادوشویچ سنگربان خارجی پرسپولیس  به همراه مدیر برنامه اش برای دریافت مطالباتش در باشگاه حاضر شد اما پس از معطلی چند ساعته ،  مطالبات او را پرداخت نکردند و رادو با ناراحتی باشگاه را ترک کرد.
- کریس آرماس، در روز های آینده به عنوان یکی از اعضای کادر فنی رانگنیک معرفی خواهد شد. او امروز صبح مجوز کار در منچستر یونایتد را دریافت کرد. آرماس تجربه ی کار در ردبولز نیویورک و تورنتو اف سی را در کارنامه دارد.
-  سرخیو راموس مدافع اسپانیایی پاری سن ژرمن دیدار  مقابل کلوب بروژ را از دست داد.
 - باشگاه سپیدرود رشت طی انتقالی رسمی به علیرضا نوید مالک جدید این باشگاه واگذار گردید.
- مدیرعامل باشگاه هوادار، با اعلام استعفای خودش از این باشگاه جدا شد. استعفای علیرضا اسدی به موافقت ایمان میری مالک این باشگاه رسید و به این ترتیب همکاری دو طرف پایان یافت.  به همین خاطر با مشخص شدن ترکیب جدید هیات مدیره، مدیرعامل جدید باشگاه نیز به زودی انتخاب و معرفی خواهد شد.
- پورتلند تیمبرز و نیویورک سیتی به عنوان قهرمان کنفرانس‌های غرب و شرق دیدار نهایی لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا را روز شنبه ساعت 23/30 به وقت ایران برگزار خواهند کرد.
- در حالی که مسئولین استقلال مدعی هستند که وریا غفوری به علت مصدومیت نمی تواند بازی کند اما به نظر می رسد مشکل چیز دیگری است و وریا به علت دیگری برای استقلال به زمین نمی آید .غفوری که در بازی دربی مقابل پرسپولیس غایب بود و نبودنش روی تیم استقلال تاثیر گذاشت طبق گفته مربیان این تیم در بازی بعدی استقلال مقابل پیکان نیز حضور نخواهد داشت .حال باید دید ریشه این مشکل و غیبت ها کجاست.
- روح‌الله سیف‌اللهی به دلیل ضعف فنی و بی انضباطی، از نفت مسجدسلیمان اخراج شد.
- باشگاه تراکتور طی نامه‌ای رسمی شکایتش از داوری بازی مقابل آلومینیوم را به رئیس سازمان لیگ ارسال کرد.
- باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از کلیه طلبکاران که تاکنون نسبت به تشکیل پرونده در ارتباط با مطالبات خود اقدام نکرده‌اند، درخواست کرد با اسناد و مدارک ، تا تاریخ 30 آذر به باشگاه مراجعه کنند.
- تیم  وزنه‌برداری جانبازان و معلولین کشورمان قهرمان مسابقات جهانی گرجستان شد.
- هرویه میلیچ بازیکن‌سابق کروات تیم فوتبال استقلال به علت عدم پرداخت خسارت‌های تاخیر مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرد. 
- فاطمه خلیلی به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم ملی هندبال ایران و نروژ در رقابت های قهرمانی جهان به میزبانی اسپانیا  معرفی شد. اشک های دروازه بان ایران به همراه تشویق تماشاگران و بازیکنان نروژ (قهرمان جهان و المپیک) لحظه زیبایی را در سالن خلق کرد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار