PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
تیم والیبال فولاد سیرجان در نخستین مسابقه خود در رقابت های جام باشگاه های جهان مغلوب نماینده برزیل شد.
کیهان ورزشی- 

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان سال 2021 از 16 تا 21 آذرماه سال جاری با حضور 6 تیم در شهر بتیم برزیل برگزار خواهد شد.

تیم فولاد سیرجان از ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه، 17 آذرماه) در نخستین مسابقه خود به مصاف ساداکروزیروی برزیل رفت. این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 20 بر 25، 16 بر 25 و 16 بر 25 به سود نماینده برزیل خاتمه پیدا کرد تا نخستین شکست نماینده ایران در این دوره از مسابقات ثبت شود.

سادا کروزیرو تا کنون شش بار در مسابقات باشگاه‌های مردان جهان روی سکو رفته است که در سال‌های 2013، 2015 و 2016 خوش‌رنگ‌ترین جام و مدال (طلا) را به دست آورد. این تیم برزیلی که در حال حاضر در رتبه دوم جدول سوپر لیگ برزیل قرار دارد، دو مقام نایب قهرمانی و یک عنوان سومی جهان را نیز کسب کرده است.

6 قهرمانی سوپر لیگ برزیل، سه قهرمانی در کاپ برزیل و سه قهرمانی در مسابقات والیبال سوپر کاپ برزیل نیز از دیگر افتخارات این نماینده آمریکای جنوبی است. سادا کروزیرو همچنین هفت مقام قهرمانی آمریکای جنوبی را در گنجینه افتخارات خود دارد.

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در دو گروه برگزار می شود و در پایان از هر گروه دو تیم برتر به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهند کرد:

گروه A: لوبه (ایتالیا)، یوپی‌سی‌ان (آرژانتین) و فون ویک تاباته (برزیل)

گروه B: سادا کروزیرو (برزیل)، فولاد سیرجان (ایران) و  ترنتینو (ایتالیا)
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار