PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در دیدارهای شب قبل لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، لایپزیگ آلمان با برتری دو بر یک مقابل منچستر سیتی به لیگ اروپا صعود کرد.در سایر بازیها این نتایج رقم خورد : رئال مادرید 2 - اینتر میلان صفر ، شاختار یک - شریف یک ، دورتموند 5 - بشیکتاش صفر ، آژاکس 4 - اسپورتینگ 2 ،  پورتو یک - اتلتیکو مادرید 3 ، میلان یک - لیورپول 2 ، پاری سن ژرمن 4 - بروژ یک ( 2 گل ام با په ، 2 گل مسی )
- در مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی هندبال بانوان در اسپانیا ، تیم ایران پس از دو باخت مقابل نروژ و رومانی در سومین دیدار خود نیز 31 - 25 برابر قزاقستان تن به شکست داد .
-  هادی ساعی گفت : چهار ورزشکار انتصابی رئیس کمیته ملی المپیک نباید قبل از انتخاب رئیس کمیسیون ورزشکاران معرفی می شدند؛ این کار خلاف اساسنامه است.
- امیر سلطانی، قائم مقام باشگاه نساجی با حفظ سمت به عنوان مدیر جدید تیم نساجی یا همان سرپرست انتخاب شد.
- روز پنج شنبه در آغاز هفته نهم لیگ برتر فوتبال ، سپاهان با صنعت نفت ، استقلال با پیکان و پرسپولیس با هوادار روبرو خواهندشد. پنج بازی دیگر روز جمعه برگزار می شود.
- باشگاه ذوب آهن اصفهان اعتراض رسمی خودش نسبت به داوری دیدار مقابل مس رفسنجان را به سازمان لیگ ارسال کرد.
- طی حکمی محمدحسین حمیسی به عنوان سرپرست حراست فدراسیون فوتبال انتخاب شد.
-  نشست خبری ورزشکارانی که حضور در جلسات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک را تحریم کرده‌اند با حضور حسن یزدانی، احسان حدادی، هادی ساعی و شهربانو منصوریان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
- فیفا از فدراسیون فوتبال ایران خواسته است ، هر طور شده ، مقدمات حضور بانوان در ورزشگاه های کشور را برای تماشای مسابقات فوتبال فراهم سازد.
- علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال با انتقاد از یامگا و ژستد، دو خرید خارجی و گرانقیمت مجیدی ،  گفت : به نظر من اگر 22 میلیارد را وسط محوطه جریمه می‌گذاشتند استقلال تا الان بیشتر به حریفانش گل می‌زد. چون مدافعان تیم مقابل حواسشان پرت پول می‌شد و راحت گل می‌زدیم.
- در آخرین بازی هفته اخیر لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم اورتون 2 - 1 از سد آرسنال گذشت . 
- رئیس سازمان صداوسیما گفت : با وزیر محترم ورزش توافق کرده‌ایم که مذاکره‌ای برای پیدا کردن راه‌حلی منصفانه در خصوص پخش فوتبال‌ داشته باشیم تا بتوانیم حق پخشی را که سهم ماست و به ورزش باید اختصاص پیدا کند، به آن راه حل و توافق برسیم. ما معتقدیم که هم ورزش از صداوسیما و پخش برنامه‌های ورزشی سود می‌برد و هم صداوسیما از پخش ورزش بهره خواهد ‌برد.
- برخلاف قرارداد قبلی پرسپولیس با کارگزار، این بار در قرارداد سرخپوشان اختیار اداره فضای مجازی به کارگزار اسپانسری واگذار نشده است و حساب های پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی توسط این باشگاه اداره می‌شود. 
- حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن پیشکسوت فوتبال کشور از او عیادت کرد. غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان سجادی را همراهی کردند.
- گلایه شهربانو منصوریان ووشو کار تیم ملی : چرا منِ ورزشکار باید بیمه قالی‌ بافی داشته باشم؟! با 5 مدال جهانی وقتی به خاطر بیمه برای استخدام رفتم انقدر من را پاسکاری کردند که بی‌خیال شدم. اتفاقات کمیسیون ورزشکاران را که دیدم به جمله «سیاست پدر و مادر ندارد» رسیدم!
- باشگاه پرسپولیس ، بخشی از مطالبات سنگربان خارجی خود بوژیدار رادوشوویچ را پرداخت کرد. طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، مدیران این باشگاه امروز 50 هزار یورو به دروازه‌بان کروات پرداخت کردند تا اصل قرارداد مربوط به فصل گذشته وی را تسویه کرده باشند. 
- بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان، تیم پرسپولیس همچنان در جایگاه نخست ایران قرار دارد و استقلال دومین تیم برتر فوتبال کشورمان است.
- آمریکا رسما المپیک زمستانی پکن 2022 را بایکوت دیپلماتیک کرد و  کمیته بین‌المللی المپیک نیز اعلام نمود به تحریم آمریکا احترام می‌گذارد.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا، رده‌بندی کشورها را در سال 2021 اعلام کرد که در این رنکینگ، عربستان سعودی، کره جنوبی، ژاپن و ایران در چهار رده نخست قرار دارند. براساس امتیازدهی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فوتبال باشگاهی کشورها، سهمیه لیگ قهرمانان سال 2023 مشخص ش و سهمیه ایران 1+3خواهد بود.
- با توجه به مخالفت شورای تامین استان تهران و همچنین مسئولان ورزشگاه دستگردی برای برگزاری مسابقه دو تیم  ، در نهایت قرار شد این دیدار از ساعت 16 پنجشنبه 18 آذر در ورزشگاه انقلاب کرج انجام شود.
- تیم ملی فوتبال قطر با پیروزی سه بر صفر مقابل عراق به مرحله بعدی جام ملتهای کشورهای عرب راه یافت.
- در دقیقه 70 دیدار پورتو با اتلتیکو (لیگ قهرمانان) ، در پی اخراج  وندل از پورتو نیمکت نشینان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار