PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۶۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
بازگشت تماشاگران به منظور حضور در ورزشگاه‌های کشور به منظور دیدن مسابقات ورزشی در گرو صدور مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا است.
کیهان ورزشی-

چندی پیش اعلام شد که پس از فعال شدن سامانه کنترل کارت واکسیناسیون توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای آذر سال جاری، ساز و کار کنترل تماشاگران در ستاد ملی مقابله با کرونا مدنظر قرار می‌گیرد تا در صورت صلاحدید مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها صادر شود، اتفاقی که تاکنون عملیاتی نشده و مشخص نیست که به صورت دقیق چه زمانی شاهد بازگشت هواداران به ورزشگاه‌های کشور خواهیم بود.

در همین رابطه غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در رابطه با آخرین وضعیت حضور تماشاگران در ورزشگاها و به ویژه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: طبق شنیده‌ها قرار بر این است که سامانه کنترل کارت واکسیناسیون توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای هفته آینده فعال شود و پس از آن ستاد ملی کرونا در خصوص سازوکار حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها و صدور مجوز، تصمیم‌گیری می‌کند.

وی ادامه داد: تاکنون مجوزی در رابطه با حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های کشور صادر نشده است و زمان دقیقی در این رابطه نمی‌توان اعلام کرد و باید منتظر تصمیم و اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا باشیم.

 اخیرا به صورت آزمایشی شاهد صدور مجوز حضور تماشاگران در دیدار تیم‌های فوتبال استقلال مقابل نساجی و پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان بودیم تا پس از ۲۲ ماه پای هواداران به ورزشگاه آزادی باز شود اما این روند استمرار نیافت و مشخص نیست که چه زمانی به قطعیت در خصوص بازگشت مستمر تماشاگران و حضور آن‌ها در ورزشگاه‌ها تصمیم گیری می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار