PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۶۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوارم فشارها روی داوران تاثیر نگذارد و اگر تیمی می خواهد برنده باشد با زور بازوی خودش برنده شود.
کیهان ورزشی-

مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان و استقلال اظهار داشت: ما به مرحله ای از بازی ها رسیدیم که سخت ترین دوره در لیگ برتر است. بازی با استقلال، پرسپولیس و سپاهان می تواند فشار خوبی به ما وارد کند. امیدوارم نفرات ما از پس این مسابقات بر بیایند.

وی افزود: استقلال یکی از  تیم های خوب و از جمله برندترین تیم های ایران است و امیدوارم بازی خوبی مقابل این تیم انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه در هفته های اخیر هجمه ها علیه داوران زیاد شده است عنوان کرد: من هم در این یکی دو هفته متوجه شدم مصاحبه ها زیاد شده و فشار زیادی به داوران وارد شده است. البته کمیته داوران با یک انتخاب خوب این شائبه ها را برداشته و امیدوارم داوران فردا با یک قضاوت خوب از بازی خارج شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این فشارها روی بازی فردا تاثیر منفی می گذارد یا خیر گفت: شرایط که برای ما سخت نمی شود چون تمرکزمان روی کار خودمان است. امیدوارم این فشار روی داوران تاثیر نگذارد و اگر تیمی می خواهد برنده باشد با زور بازوی خودش برنده شود. البته مطمئن هستم داور انتخاب شده تحت تاثیر حواشی قرار نمی گیرد و امیدوارم فردا شاهد قضاوت خوبی از سوی تیم داوری باشیم.

سرمربی تیم پیکان در خصوص شناختش از استقلال گفت: در مورد استقلال نمی توانم حرفی بزنم اما تیم ما جوان است و بازیکنانم سعی می کنند که از بازی های بزرگ برای خودشان فرصت درست کنند. در بازی با نفت زمین و زمان دست ما بود ولی نشد برنده شویم ولی امیدوارم فردا تمام اتفاقات به سود ما رقم بخورد و برنده بازی شویم.

وی با بیان اینکه فردا تمامی بازیکنانش را در اختیار دارد در خصوص زمین بازی فردا و اینکه نداشتن زمین در روند این تیم تاثیر منفی نمی گذارد یا خیر گفت: صد در صد روی کار ما تاثیر می گذارد. داشتن زمین اختصاصی مناسب برای هر تیمی واجب است. این بحث فقط مختص پیکان نیست. تیم هایی که در لیگ برتر شرکت می کنند باید حتما یک زمین اختصاصی داشته باشند و امیدوارم مسئولان تدبیری بیندیشند که همه تیم ها دارای یک زمین اختصاصی باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار