PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم خوب و محکمی داریم که البته نیاز به تقویت دارد اما کم کم در حال بازگشت به روند خوب سال گذشته هستیم.
کیهان ورزشی- 

 جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی اظهار داشت:  می‌دانم بازی سخت و سنگینی است با توجه به اینکه در فوتبال ایران سطح بازیکنان به هم نزدیک شده و کمبود خلاقیت در زمین هم باعث شده بازی‌ها همه سخت باشند؛ فردا با تمرکز بالا و فعل خواستن باید وارد زمین شویم.

وی افزود: شرایط تیم ما در حال حاضر شرایط مورد پسند من نیست اما خوشحالم با این بچه‌ها کار می‌کنم و آن‌ها نشان داده‌اند توانایی بالایی دارند. وقتی فشار بازی‌ها بالا می‌رود ما خیلی ضربه می‌خوریم زیرا پنجره بسته بود و وقتی باز شد فرصت زیادی برای جذب بازیکن نداشتیم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مثل پارسال روند خوبی را پیش بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در اسپانیا مثالی می‌زدند که بدنسازی مثل بنزین است که در باک ماشین می‌ریزند و در فوتبال هم همین است و از این جهت توجه ویژه‌ای به این مورد دارم و بدنساز اسپانیایی هم برای همین همکار ما است. فشار زیادی به تیم در بدنسازی می‌آید اما در ادامه فصل به ما کمک می‌کند.

وی ادامه داد: مصدوم شدن بازیکنان‌مان باعث ضربه خوردن تیم می‌شود اما از این بابت هیچ وقت نگران نبوده‌ام و همیشه در تیمم بازیکنان دیگر جایگزین مصدومان می‌شوند و قبلا هم نشان دادیم هر کس تلاش کند می‌تواند به تیم کمک کند.

نکونام تصریح کرد: با این شرایط مجبوریم تا نیم‌فصل ادامه دهیم اما در نیم‌فصل قطعا تیم را تقویت می‌کنیم و پس از آن تمام تلاش خود را می‌کنیم تا رتبه خود را نسبت به فصل قبل بهبود دهیم. با هیات مدیره هم صحبت داشته‌ایم و همه موافقت کردند که تیم را در نیم فصل  تقویت کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار