PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۶۹۶۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه بازیهای لیگ باشگاهی در کشورهای مختلف اروپا نتایج زیر به دست آمد : لیورپول یک - استون ویلا صفر ، چلسی 3 - لیدز 2 ، منچسترسیتی یک - وولورهمپتون صفر ، آرسنال 3 - ساوتهمپتون صفر ، نورویچ صفر - منچستر یونایتد یک ، بایرن 2 - ماینز یک ، لایپزیگ 4 - گلادباخ یک ، بوخوم یک - دورتموند یک ، ونیز یک - یوونتوس یک ، اودینزه یک - میلان یک ، اسپانیول 4 - له وانته 3 ، آلاوز یک - ختافه یک ، وولفسبورگ صفر - اشتوتگارت 2 ، بیلبائو صفر - سویا یک 
- نیم فصل اول لیگ دسته اول فوتبال ایران روز 13 بهمن به پایان می رسد ، آغاز دور برگشت این رقابت ها هم روز دوم اسفند خواهد بود . 
- تیم پرسپولیس پس از تساوی مقابل هوادار در هفته نهم، روز چهارشنبه در چارچوب مسابقات هفته دهم لیگ برتر میهمان تیم پیکان تهران خواهد بود. پیش از این مسابقه وضعیت امید عالیشاه، مهدی ترابی و کمال کامیابی نیا سه بازیکن این تیم به دلیل آسیب دیدگی نامشخص بود اما آنها مشکلی برای این مسابقه نخواهند داشت. 
- ساموئل اتوئو مهاجم سابق بارسلونا به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال کامرون انتخاب شد.
- حسن خان‌محمدی بازیکن سابق پرسپولیس ، طی حکمی سرمربی تیم نونهالان این باشگاه شد.
- در راستای توافق‌نامه مشترک شرکت همراه‌‌ اول و باشگاه استقلال در راستای فعالیت‌های مشترک اقتصادی و حرفه‌ای، به عنوان حامی باشگاه استقلال،  قرارداد همکاری جدیدی میان طرفین به امضا رسید.
- مسابقه تاتنهام و رن در چارچوب لیگ کنفرانس اروپا که به دلیل تعداد بالای کرونایی‌های تاتنهام لغو شده بود در زمان دیگری برگزار نخواهد شد! یوفا در بیانیه ای اعلام کرده نتوانسته با دو باشگاه بر سر یک تاریخ جدید برای برگزاری مسابقه به توافق برسد که به همین دلیل نتیجه مسابقه توسط کمیته انضباطی یوفا تعیین خواهد شد. 
- بابک مرادی ، در کمیته انضباطی باشگاه استقلال حاضر شد تا پاسخگوی رفتار خود در تمرینات باشد. کمیته انضباطی باشگاه نیز این بازیکن را به کسر از 10 درصد از قرارداد محکوم کرد تا مرادی بتواند در تمرینات شرکت کند.
- سهیل مهدی از مسئولان لیگ فوتبال گفت : بعد از هفته شانزدهم و پایان نیم‌فصل حدود 20 روز تعطیلی داریم وی ادامه داد: اواخر بهمن هم نیم فصل دوم شروع می‌شود.
-  ادوارد مندی به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال سنگال انتخاب شد.
- باشگاه سپاهان ورزشگاه خانگی آلومینیوم اراک را به عنوان میزبان بازی‌ مقابل پرسپولیس انتخاب کرد.
- تیم شارلروآ در حضور 73 دقیقه ای علی قلی زاده برابر تیم اوستنده با نتیجه 1 بر 0 به پیروزی رسید ، بارش سنگین برف از نکات قابل توجه این بازی بود . 
-  مهدی علینژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از سمت خود استعفا کرد.
- کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پایان سال 2021 قصد دارد برترین‌های جهان را در این سال معرفی کند. بر همین اساس تیم والیبال نشسته ایران که در پارالمپیک توکیو توانست با اقتدار قهرمان شود، به عنوان نامزد بهترین تیم انتخاب شده است .
- سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال اعلام کرد : اگر کميته های انضباطی و استیناف رای نتیجه بازی با گل گهر را  سه بر صفر  به سود استقلال اعلام نکند  تا جایی که قوانین فیفا اجازه دهد، این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و به دادگاه کاس شکایت خواهیم برد.
- سروش رفیعی هافبک سپاهان  بعد از تولد فرزندش به ایران بازگشت و در تمرینات تیمش حاضر شد تا در آستانه دیدار با استقلال تهران خود را به کادر فنی  تیم اصفهانی  معرفی کند. این بازیکن برای بازی روز سه‌شنبه مقابل آبی‌پوشان تهرانی در دسترس کادر فنی سپاهان خواهد بود.
- حسین رضایی، قاضی دیوان عالی کشور و استاد دانشگاه با حکم سردار آجرلو به سمت ریاست کمیته انضباطی باشگاه استقلال منصوب شد.
- تیم ملی فوتبال عمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام کشورهای عربی به مصاف تونس رفت و با نتیجه 2 بر یک مغلوب و حذف شد . این بازی به میزبانی ورزشگاه البیت یکی از استادیوم های میزبان جام جهانی برگزار شد و شاهد صحنه های بدی بودیم که  تخریب صندلی ها توسط عده ای تماشاگرنما از آن جمله بود. 
- پلیس هند می‌گوید ساعت مچی متعلق به دیگو آرماندو مارادونا، چهره فقید فوتبال جهان را پیدا کرده است. ساعت لوکس برند Hublot که تصویر حک شده و امضای مارادونا را در خود دارد در خانه یک مرد جوان هندی در منطقه سیواساگار این کشور پیدا شده است. وازید حسین که 37 سال دارد سارق این ساعت باارزش است و روز شنبه در خانه‌اش توسط نیروهای پلیس دستگیر شد.
- مصر با برتری 3 - 1 مقابل اردن به نیمه‌نهایی عرب‌کاپ رسید و رقیب تونس شد.
- داود سیدعباسی ، بازیکن سابق سرخابی ها سرمربی جدید تیم لیگ برتری شهرخودرو مشهد شد.
- رالف رانگنیک به دومین مربی تاریخ منچستر پس از مانگنال (1903) تبدیل شد که در دو دیدار ابتدایی خود کلین شیت می‌کند.
-  منچستر یونایتد با تنها گل رونالدو توانست تیم نورویچ را مغلوب کند ،  عملکرد کریس رونالدو از زمان بازگشت به منچستریونایتد در لیگ جزیره طی 13 بازی ،7 گل و 2 پاس گل بود . او در لیگ قهرمانان اروپا هم طی 5 بازی 6 گل به ثمر رساند. 

*کامبیز هوشمند 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزاد روحانی از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
0
۶۷ سالگی کیهان ورزشی به خدمت آقای مدنی و همکاران شان تبریک عرض می کنم.امیدوارم هر چه زودتر سیستم وی آی آر در ورزشگاه آزادی نصب شود تا اشتباهات داوری کمتر شود خیلی مسخره است که بازیکن هوادار با دست به پرسپولیس گل می زند و داور و کمک هایش نمی بینند اگر وی آی آر بود سه امتیاز پرسپولیس نمی پرید در شهرآورد هم اشتباهات داوری بیداد میکرد!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها