PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۶۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
کیهان ورزشی-

محمد احمدزاده پیشکسوت فوتبال ایران درباره موضوع مورد بحث کیهان ورزشی که به رفتارهای مدیران عامل استقلال و پرسپولیس قبل از شهرآورد اخیر مرتبط می شود گفت: این رفتارهای غلط و عجیب چند علت دارد که برای شما تشریح می کنم:
اولین دلیل این رفتارها این است که؛ مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می خواهند به طرفداران خود القا کنند که ما از شما طرفدارتر هستیم. آنها با این کارها می خواهند خودشان را تثبیت کنند! این روشی است تا آنها در شروع کارشان خود را به هواداران نزدیک کنند و فردی دلسوز نشان دهند. انتظارشان هم این است که طرفدار پشت سرشان برود. اغلب مدیرانی که در این باشگاه ها پست گرفته اند همین مسیر را پیموده اند و ...
وی افزود: علت دوم هم این است که؛ شما به عنوان مدیر وقتی متوجه می شوید که خیلی از اتفاقات فوتبال ایران بیرون زمین رقم می خورد، می خواهید از قافله عقب نمانید و مثلا قبل از بازی مهم استقلال و پرسپولیس فضا را به سمت و سویی ببرید که به نفع خودتان باشد. شلوغ کاری می کنید تا تصمیم گیرندگان بازی را تحت تاثیر قرار دهید.

احمدزاده در پایان گفت: همین رفتارهای غلط در امتداد خود به نیمکت سرایت می کند. این رفتارهای قرون وسطایی باب شده است و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نه تنها سخت گیری نمی کند بلکه عرصه را برای تکرار چنین رفتارهایی باز می گذارد. در هیجچ کشور صاحب فوتبالی در دنیا این رفتارها را نمی ببینیم چون آنها به دنبال چنین پروسه ای نمی روند و نیازی هم ندارند که به این شکل برای خود محبوبیت کاذب کسب کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها