PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۶۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- ساعت 16 روز سه شنبه با برپایی دیدار استقلال با سپاهان در ورزشگاه آزادی و با قضاوت بیژن حیدری هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران شروع خواهد شد . 
- هاکان چالهان اوغلو به عنوان بهترین بازیکن ماه نوامبر مسابقات سری‌آ ایتالیا انتخاب شد.
- وینیسیوس جونیور از رئال ، جایزه بهترین بازیکن ماه نوامبر لالیگا را قبل از دربی مادرید دریافت کرد. 
- مسابقه دو تیم پیکان و پرسپولیس از هفته دهم لیگ برتر به جای ساعت 15 در ساعت 16 روز چهارشنبه 24 آذر در ورزشگاه دستگردی تهران آغاز می شود. همچنین مسابقه دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس از هفته دوازدهم لیگ برتر به جای ساعت 15 در ساعت 16 روز چهارشنبه 8 دی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک آغاز می شود.
- به منظور بررسی وضعیت تیم صنعت نفت آبادان و ارائه راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و  سرمربی با همراهی فرماندار ویژه آبادان با استاندار خوزستان دیدار کردند. در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون وضعیت کنونی و مشکلات مالی تیم صنعت نفت آبادان، راهکارهای برون رفت از این وضعیت نیز ارائه و در مورد آن‌ها هم اندیشی صورت گرفت.
- شاگردان محرم نویدکیا روز دوشنبه آخرین تمرین پیش از مسابقه را در اصفهان پشت سر گذاشتند و سپس بعدازظهر راهی تهران ‌شدند تا روز سه شنبه ساعت 16 به مصاف استقلال بروند. محمدرضا خلعتبری و رضا میرزایی به علت مصدومیت برای این بازی زردپوشان را همراهی نمی‌کنند تا غایبان دیدار هفته دهم لیگ برتر باشند.
- در هفته دهم لیگ برتر ، تراکتور در حالی  به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت که سه بازیکن مصدوم این تیم : علی دشتی، شاهین ثاقبی و پیمان بابایی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت با قرمزپوشان تبریزی تمرین کردند.رضا دهقانی هم برای تشدید نشدن مصدومیت جزیی‌اش در بازی قبل غایب بود ولی برای بازی با نفت مسجدسلیمان مشکلی نخواهد داشت، تنها غایب تراکتور در این بازی محمدرضا اخباری است . 
-  در مصاف استقلال با سپاهان ، وریا غفوری به دلیل مصدومیت  غایب خواهد بود، این بازیکن به دیدار آتی تیمش مقابل 90 ارومیه در جام حذفی هم نمی‌رسد و کادر پزشکی استقلال در تلاش است غفوری برای بازی با پدیده در مشهد آماده شود. آرش رضاوند نیز طی روزهای گذشته دور از تمرینات گروهی تنها تمرینات انفرادی انجام داده و این بازیکن هم به مسابقه با سپاهان نمی‌رسد.
- روز سه شنبه علاوه بر بازی استقلال با سپاهان و همچنین دیدار یادبود مارادونا بین بارسلونا و بوکاجونیورز ،  شاهد چند مسابقه دیگر در لیگهای فوتبال خواهیم بود : منچستر سیتی با لیدز ، برانتفورد با منچستر یونایتد ، اشتوتگارت با بایرن مونیخ  و ...
- یوفا تایید کرد به علت اشتباهات رخ داده ، مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک ساعت بعد تکرار و قرعه های قبلی از درجه اعتبار ساقط شد . 
- مرحله حذفی لیگ قهرمانان  و همچنین لیگ فوتبال اروپا قرعه کشی شد : سالزبورگ - بایرن مونیخ ، اسپورتینگ لیسبون - منچستر سیتی ، بنفیکا - آژاکس ، چلسی - لیل ، اتلتیکو مادرید - منچستر یونایتد ، ویارئال - یوونتوس ، اینتر - لیورپول ، پاری سن ژرمن - رئال مادرید (لیگ قهرمانان) ، سویا با دیناموزاگرب ، آتالانتا با المپیاکو ، لایپزیگ با رئال سوسیه داد ، بارسلونا با ناپولی ، زنیت با رئال بتیس ، دورتموند با رنجرز ، شریف با براگا ، پورتو با لاتزیو (لیگ اروپا ) ، مرحله رفت : 28 بهمن ، مرحله برگشت : 5 اسفند ، برنده های این مرحله به 8 تیم سرگروه در مرحله یک هشتم نهایی اضافه می شوند.
-  دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ، در روزهای 27 و 28 بهمن ، 4 و 5 اسفند انجام می شود ،  دور برگشت یک هشتم هم روزهای 18 و 19 اسفند و 25 و 26 اسفند به تصویر در می آید . 
- گابل دن استیوسن نابغه 21 ساله سنگین وزن کشتی آزاد آمریکا که پس از رقابت‌‌‌‌‎هاي المپيک توکيو از دنياي کشتي خداحافظي کرده بود، با کري خواني از زارع خواست تا در  رقابت دوستانه کشتی ایران با آمریکا  با او رو در رو شود.  این کشتی گیر آمریکایی از اسپانسر برگزار کننده این دیدار 50 هزار دلار درخواست کرد تا برابر زارع در دیدار ایران و آمریکا به میدان برود! 
- تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در اولین دیدار خود در رقابت های پرزیدنت کاپ و آخرین مصاف خود در رقابت های قهرمانی جهان به دیدار تیم ملی کامرون رفت و در پایان با نتیجه 32 بر 17 شکست خورد و در جایگاه 31 جهان ایستاد.
- در سال 1396 ، فدراسیون فوتبال ایران با یک شرکت قرارداد بسته تا بازی دوستانه تیم‎ملی با ونزوئلا برگزار شود اما ظاهرا فدراسیونِ وقت به برخی از تعهدات خود عمل نکرده و حالا شرکت مذکور بابت این بی‎تعهدی از فدراسیون شکایت کرده و خواستار غرامت سه میلیون یورویی است.
- در حالی که آخرین دادگاه حکمیت ورزش برای موضوع پرونده تعلیق جودو سوم آذرماه برگزار و هنوز رأی نهایی آن صادر نشده است اما این روزها فدراسیون جودو به دنبال احضار و تنبیه سرمربی سابق تیم ملی است.
- توپ رسمی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا 2021 رونمایی شد ، فینال لیگ قهرمانان به میزبانی سن پیترزبورگ روسیه روز 28 مه 2022 (7 خرداد 1401) برگزار خواهد شد.
- اللهیار صیادمنش که با قراردادی یک و نیم ساله و به صورت قرضی از فنرباغچه به زوریا پیوسته بود با اتمام زمان قراردادش به ترکیه بازگشت.
- تیم رئال مادرید ، با پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید در لالیگا  به رکورد 10 برد پیاپی در تمامی رقابت‌ها رسید.
- پس از انتشار اخبار مبنی بر جدایی مارسیال از منچستر ، تیم های لیون، نیوکاسل، آرسنال ، پاری‌سن ژرمن و حتی بارسلونا  به جذب او ابراز علاقه کردند. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار