PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در ادامه پیکارهای لیگ برتر فوتبال انگلیس ، این نتایج به دست آمد : برایتون صفر - وولورهامپتون یک ، کریستال پالاس2 - ساوتهمپتون 2 ، آرسنال 2 - وستهام صفر 
- در مرحله یک شانزدهم جام حذفی هلند ، فاینورد در حضور 76 دقیقه‌ای علیرضا جهانبخش شکست خورد.
- در محل باشگاه الاهلی امارات ، حشمت مهاجرانی مربی اسبق و پرافتخار تیم های ملی فوتبال ایران با مهدی قائدی ، مهاجم ملی پوش و ایرانی این باشگاه دیدار و گپ و گفت داشتند. مهاجرانی سالهاست با همسر و فرزندانش در دوبی 
زندگی می کند.
- کی‌روش، سرمربی مصر پس از حذف تیمش از عرب کاپ گفت : نمی‌خواهم در مورد این داور نظری بدهم (فغانی) ، چون نمی‌خواهم فوتبالم را اینجا به پایان برسانم! او با تصمیمش در پنالتی که همه فکر می‌کردند اشتباه است تیمم را از نظر روانی نابود کرد. داور خیلی روی ما تاثیر گذاشت، فکر می‌کنم فیفا باید داوری مناسب را انتخاب کند.
- قرار است ، دیداری بین آرژانتین قهرمان کوپا آمریکا و ایتالیا قهرمان یورو در تاریخ 1 ژوئن 2022 در ورزشگاه ویمبلی لندن برگزار شود.
- به خاطر گستردگی بیماری کرونا ، یک بازی دیگر از لیگ انگلیس بین برنلی و واتفورد به دلیل مبتلا شدن تعدادی از اعضای تیم واتفورد به کرونا لغو شد.
- سعید دقیقی، مدیرتیم پیکان بعد از مسابقه با پرسپولیس گفت : تفاوت رفتاری حمید مطهری نگران‌مان می‌کند برای تمام کادرفنی پرسپولیس و حامد لک که هم بازی خودم بوده احترام قائلم اما بعد از پنالتی اتفاقات زشتی رقم خورد که خودم به مطهری هم تذکر دادم. او در قاب تلویزیون که قرار می‌گیرد خیلی عاقل و با شخصیت ظاهر می‌شود، اما این حرکات در بازی در شان او نبود. توقع بیشتری از حمید مطهری و کادرفنی پرسپولیس داریم. این تفاوت رفتاری آدم را نگران می‌کند. به هرحال آنها الگوی جوانان هستند و انتظار بیشتری می‌رود.
- رسول معتمدی وزنه بردار دسته 102 کیلوگرم کشورمان با مهار وزنه 177 کیلوگرم در یکضرب به مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان رسید. رسول معتمدی با مهار 220 کیلوگرم به مدال طلا دوضرب مسابقات قهرمانی جهان رسید. معتمدی با 397 کیلوگرم مدال طلا مجموع را هم کسب کرد. امیر حقوقی دیگر وزنه‌بردار کشورمان در این دسته هم به مدال برنز مجموع رسید.
- در هفت بازی باقی مانده از هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشورمان این نتایج به دست آمد : گل گهر صفر - فولاد یک ، نفت آبادان یک - شهرخودرو صفر ، پیکان یک - پرسپولیس 3 ، تراکتور 2 - نفت مسجد سلیمان صفر ، نساجی یک - آلومینیوم یک ، فجرسپاسی صفر - مس رفسنجان صفر ، ذوب آهن صفر - هوادار یک ، 
- سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی تیم بارسلونا در نشست خبری و با چشم های گریان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
- منچسترسیتی به رکورد 500 گل زده در لیگ برتر تحت هدایت پپ گواردیولا رسید، پپ سریع ترین سرمربی محسوب می‌شود که به این رکورد رسیده است منچستر سیتی پس از لیورپول در سال 1982، به دومین تیمی تبدیل شد که در یک سال میلادی موفق به کسب 33 پیروزی در رقابت لیگ سطح اول فوتبال انگلیس می‌شود.
- محرز در بازی برابر لیدز به رکورد100 بازی در پرمیرلیگ برای منچسترسیتی رسید.
- شبکه ورزشی دولتی دانمارک از ناپدید شدن یکی از هندبالیست‌های زن ایرانی در مسابقات جهانی خبر داد ، 
این خبر را خوامه فورت مدیر برگزاری مسابقات جهانی در اسپانیا تایید کرد . شقایق باپیری از اردوی تیم ایران جدا شده و هنوز بر نگشته است ، او سابقه خانم گلی در لیگ عراق را هم دارد.
- فدراسیون هندبال در مورد ناپدید شدن ملی پوش هندبال تیم ملی بانوان گفت : تا جمعه منتظر بازگشت شقایق باپیری می‌مانیم. پلیس اسپانیا در حال تحقیقات است. هنوز اطلاعی از این بازیکن نداریم و نمی‌دانیم کجاست.
- روز پنج شنبه در ادامه بازیهای لیگ انگلیس ، لیورپول با نیوکاسل ، چلسی با اورتون و لستر سیتی با تاتنهام مصاف می دهند. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار