PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۶۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:  

- در ادامه بازیهای لیگ باشگاهی در اروپا ، این نتایج رقم خورد : لاتزیو 3 - جنوا یک ، سالرنیتانا صفر - اینتر 5 ، بایرن مونیخ 4 - وولفسبورگ صفر ، سلتا ویگو 3 - اسپانیول یک 
- تیم بایرن مونیخ به دنبال پیروزی چهار بر صفر ، مقابل وولفسبورگ ، در فاصله یک دور به پایان بازیهای دور رفت ، تیم برتر بوندسلیگا در نیم فصل اول لقب گرفت . 
- مسابقات کشتی انتخابی ناشنوایان کشور که در قزوین جریان داشت با برتری مازندران به پایان رسید ، البرز و کرمانشاه دوم و سوم شدند.
- از گروه الف لیگ بسکتبال ایران ، تیم ذوب آهن در هشتمین مسابقه فصل خود به مصاف تیم بدون باخت نیروی زمینی رفت و توانست این تیم را با نتیجه 93 بر 57 شکست دهد. تیم نفت آبادان نیز 76 - 71 از سد خانه بسکتبال خوزستان گذشت . نظم آوران سیرجان هم 76 - 70 بر کاله غلبه کرد.
- علی عرب زاده بازیکن ملی پوش فوتسال افغانستان که در شیراز سکونت داشت بر اثر ایست قلبی درگذشت.
- تیم فدراسیون روسیه (581 امتیاز) ، ایران (548) و ازبکستان (525) مقامهای اول تا سوم مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان به میزبانی تاشکند را از آن خود کردند . ایران با ده وزنه بردار مرد و سه وزنه بردار زن در این رقابت ها شرکت کرده بود. تیم مردان دو طلا ، سه نقره و سه برنز کسب کرد اما تیم زنان ایران بدون کسب مدال در مکان 23 دنیا ایستاد.
- مسابقات مرحله اول کشتی فرنگی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در پیکارهای اسفند ماه سنندج ، به میزبانی زاهدان انجام شد و سه نفر برتر هر وزن سهمیه شرکت در جام تختی را به دست آوردند. در رده بندی نهایی ، خوزستان ، تهران و مازندران اول تا سوم شدند . 
- با اعلام وکیل باشگاه پرسپولیس، این تیم از شجاع خلیل زاده بازیکن سابق خود شکایت خواهد کرد.
- کاروان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از تهران راهی اراک شد تا اردوی خود را قبل از بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل آلومینیوم، در این شهر بر پا کند. ایمان صادقی، احمد رضازنده‌روح، سعید زارع، رضا آقابابایی و محمد قنبری بازیکنانی هستند که با تصمیم علی اصغر کلانتری برای تقابل با حریف اراکی به استراحت می پردازند.
- در مرحله یک چهارم نهایی فوتبال جام حذفی امارات ، تیم شباب الاهلی در حضور کامل نوراللهی و 87 دقیقه‌ای مهدی قایدی 2 - 1 بر تیم عجمان پیروز شد . 
- فدراسیون فوتبال آمریکایی جنوبی (کنمبول) با یوفا بر سر حضور آرژانتین و برزیل در لیگ ملتهای اروپا از سال 2024 به توافق رسید.
- ادینسون کاوانی پیشنهاد بوکاجونیورز را رد کرد. او می خواهد به بارسلونا بپیوندد و جانشین آگوئرو شود.
- مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان ازبکستان با برگزاری رقابت دسته فوق سنگین به پایان رسید و نمایندگان ایران ششم و هفتم شدند.علیرضا یوسفی نماینده جوان کشورمان توانست با مهار وزنه 238 کیلو گرم رکورد دوضرب جوانان جهان را که در اختیار علی داودی بود، یک کیلوگرم بشکند. یوسفی با رکورد 183 یک ضرب، 238 دوضرب و مجموع 421 کیلوگرم هفتم جهان شد. آیت شریفی با رکورد 197 یک ضرب، 227 دوضرب و مجموع 424 کیلوگرم در رده ششم جهان قرار گرفت.
- باشگاه گل‌گهر که رای پرونده باگناما را قبول ندارد، قصد دارد این ماجرا را به کمیته استیناف ببرد و امیدوار است رای کمیته انضباطی در این مرحله تغییر پیدا کند چون دفاعیاتی را به کمیته انضباطی ارائه داده که اصلا مورد توجه قرار نگرفته است. باشگاه گل‌گهر معتقد است رای باید از زمانی اجرا شود که غیرمجاز بودن بازیکن محرز شده، یعنی نتایج بازی‌های گذشته و در زمانی که هیچکس از ماجرا اطلاع نداشته نباید 3 بر صفر اعلام شود.
- قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا ایتالیا برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند.
- بعد از شکست مصر مقابل تونس، مطلبی در توئیتر از سوی هواداران تیم ملی فوتبال مصر ایجاد شد که آنها خواهان برکناری فوری کارلوس کی روش از مربیگری تیم ملی این کشور شدند. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار