PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۶۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه بازیهای لیگ های داخلی فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف اروپا این نتایج رقم خورد: لیوز یک - آرسنال 4 ، فرانکفورت یک - ماینز صفر ، هرتابرلین 3 - دورتموند 2 ، لایپزیگ صفر - بیلفیلد 2 ، هافن هایم یک - گلادباخ یک ، آتالانتا یک - رم 4 ، بولونیا صفر - یوونتوس 2 ، کالیاری صفر - اودینزه 4 ، وائه کانو 2 - آلاوز صفر ، سوسیه داد یک - ویارئال 3 ، بارسلونا 3 - الچه 2 ، سویا 2 - اتلتیکو مادرید یک و ...
- علاوه بر مظاهری و غفوری که دچار مصدومیت هستند کوین یامگا، رودی ژستد، مهدی مهدی پور و سیاوش یزدانی نیز از فهرست تیم استقلال برای بازی با 90 ارومیه در جام حذفی خط خوردند. همچنین بابک مرادی بعد از مدت ها با آبی پوشان به اردو رفت.
- تیم ملی فوتبال مصر در بازی رده بندی جام کشورهای عربی به مصاف قطر رفت که این بازی در وقت های قانونی و اضافی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسیدتا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. شاگردان کارلوس کی روش در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 مقابل قهرمان آسیا شکست خوردند و از کسب مقام سومی بازماندند.
- رابرت له واندوفسکی رکورد گرد مولر را پس از 50 سال شکست و موفق شد در طول یک سال میلادی 43 گل در بوندسلیگا برای بایرن مونیخ به ثمر برساند و از بمب افکن مونیخی ها با 42 گل در یک سال عبور کند.
- تیم ملی فوتبال الجزائر با برتری 2 بر صفر برابر تونس در فینال جام ملتهای عرب به مقام قهرمانی رسید.
- محمود ستاری مبارز مطرح ایرانی،  در رویداد اصلی مسابقات کراش 132 که در شهر توکیو ژاپن انجام گرفت، موفق شد "انیمال کوجی" از کشور میزبان را در همان راند نخست با ناک اوت از پیش رو بردارد.
- دور جدید رقابت های جام حذفی فوتبال کشور از روز یک شنبه آغاز می شود ، که استقلال ساعت 17/30 با نود ارومیه بازی دارد.
• آنتونی استوکس مهاجم مورد علاقه محمدحسن انصاری فرد که انتقالش به پرسپولیس با یک پروسه عجیب و غریب انجام گرفت و تنها پس از چند دقیقه حضور در میدان از ایران رفت و در دادگاه اخیر نه تنها جریمه و محکوم نشد بلکه درنهایت  پرسپولیس را به پرداخت 80 هزار دلار محکوم کرد.
- در پایان روز نخست مسابقات کاراته قهرمانی آسیا  که در تمامی رده های سنی (نوجوانان، جوانان، امید بزرگسالان) و در دو بخش کاتا و کومیته  به میزبانی آلماتی قزاقستان آغاز شد، کاتا روهای ایران به 3 مدال طلا، یک نقره و یک برنز رسیدند؛ در بخش کومیته نیز 3 طلا، یک نقره و یک برنز به دست آمد تا ایران در پایان روز نخست با مجموع 6 طلا، 2 نقره و 2 برنز به کار خود پایان دهد.پس از تیم ایران، کویت با 2 طلا، 3 نقره و 2 برنز در جایگاه دوم ایستاد و قزاقستان میزبان مسابقات با 2 طلا، یک نقره و 5 برنز در مکان سوم قرار گرفت.
- باشگاه پرسپولیس شکایت از شجاع خلیل‌زاده مدافع سابق خود را تکذیب کرد.
- یک شرکت هواپیمایی که در سال 1396 پرواز تیم ملی کشورمان به مقصد چین را بر عهده داشت، بابت بدهی فدراسیون فوتبال به این شرکت شکایت کرده است. طبق گفته شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال، این بدهی به علاوه خسارت تاخیر آن، باعث شده تا مبلغ 2 برابر شود و فدراسیون با چالشی جدید روبرو شود. این مبلغ چند میلیارد تومان است.
- داتو ویندزور جان، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به دبیران کل فدراسیون‌های حاضر در مسابقات اعلام کرد؛ مراسم قرعه کشی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا 2022 روز دوشنبه 17 ژانویه 2022 برابر با 27 دی ماه 1400 در کوالالامپور مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
- باشگاه اینتر میلان برای اولین بار در تاریخ خود، طی یک سال میلادی در رقابت های سری آ 100 گل به ثمر رساند و از رکورد 99 گل زده خود در سال 1950 عبور کرد.
- باشگاه های لیگ جزیره روز دوشنبه درباره شیوع دوباره ویروس کرونا در میان اعضای تیم ها جلسه برگزار خواهند کرد.
- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فدراسیون تاریخ و آمار ، بهترین های فوتبال آسیا را در بخش‌های مختلف اعلام کرد. بر این اساس سون هیونگ مین مهاجم کره و تاتنهام عنوان بهترین بازیکن سال را از این سایت به دست آورد. بهترین سرمربی ملی : هروه رنار: سرمربی عربستان ، بهترین داور : فلیکس بریث استرالیا ، بهترین بازیکن جوان : تاکفوسا کوبو ژاپن ، بهترین دروازه بان : متئو رایان استرالیا ، بهترین سرمربی باشگاهی : لئوناردو یاردیم الهلال و بهترین بازیساز : تاکفوسا کوبو ژاپن
- اسپورت اعلام کرد : بارسلونا به مارک آندره تراشتگن اطمینان داده که جزو بازیکنان غیرقابل فروش باشگاه است. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها