PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۶۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: با توجه به نواقص در مدارک، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نتوانستند مدرک حرفه‌ای خود را دریافت کنند.
کیهان ورزشی- 

به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس در حالی از سوی فدراسیون فوتبال تایید شده که این دو باشگاه هنوز کوچک‌ترین قدمی برای حل مشکلاتشان برنداشته‌اند. بر همین اساس نشست مدیرعاملان باشگاههای پرسپولیس و استقلال با عزیزی خادم، مصطفوی، عباسی و سهیل مهدی برگزار شد تا برای رفع مشکل مجوز حرفه‌ای سازی سرخابی‌ها داد.

سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در این خصوص عنوان کرد: تقریبا ۲ ماه پیش بود که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اقدام به دریافت مجوز حرفه‌ای کردند اما با توجه به نواقص در مدارک، دو باشگاه نتوانستند مدرک حرفه‌ای خود را دریافت کنند و مجوز موقتی برای دو باشگاه به مدت ۳ ماه صادر شد تا نواقصشان را رفع کنند.

وی ادامه داد: به همین دلیل، پیش از ظهر امروز جلسه ای میان مدیران سرخابی و رئیس فدراسیون، روسای کمیته‌های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای برگزار شد تا اقدامات لازم برای دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور بدون دردسر در لیگ قهرمانان آسیا را انجام دهند. در واقع مشکلات با جزئیات مرور شد. سوالاتی که در این رابطه وجود داشت، مطرح و در نهایت رهنمودهای لازم در جهت تکمیل مدارک ارائه شد. امیدوارم باشگاهها با استفاده از رهنمودهای مطرح شده، جهت ارسال مدارک تکمیلی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار