PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۷۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- باشگاه بارسلونا برای تقویت خط دفاع خود ، آندریاس کریستنسن ، مدافع دانمارکی باشگاه چلسی را نشانه گرفته است ، او تا پایان فصل با باشگاه لندنی قرارداد دارد.
- در هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران این نتایج رقم خورد : سایپا صفر - ملوان صفرغ ، خیبر خرم آباد 3 - ماشین سازی 2 ، خوشه طلایی 5 - شاهین یک ، شمس آذر قزوین یک - استقلال ملاثانی یک ، مس شهربابک یک - قشقایی شیراز یک ، مس کرمان 2 - رایکای بابل صفر ، استقلال خوزستان یک - شهرداری همدان صفر ، شهرداری آستارا صفر - ویستا توربین یک ، پارس جنوبی یک - آرمان گهر صفر 
- مانوئل نویر ، کینگزلی کومان ، تولیسو ، عمر ریچاردز و کمک مربی باشگاه بایرن مونیخ آلمان به کرونا مبتلا شدند.
- در ادامه پیکارهای لیگ برتر انگلیس تاتنهام در زمین واتفورد یک بر صفر پیروز شد ، آرسنال در لندن 2-1 به منچسترسیتی باخت..
- تست کرونای یورگن کلوپ مربی آلمانی لیورپول مثبت شد و او در بازی فردای لیورپول مقابل چلسی روی نیمکت تیمش نخواهد نشست.
- با گلزنی مقابل منچسترسیتی ، بوکایو ساکا اولین گل سال 2022 لیگ جزیره و پنج لیگ معتبر اروپا را به ثمر رساند.
- مسابقه سوپرجام  بین دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس روز دوشنبه 18 بهمن ساعت 16 برگزار می شود.شهر و ورزشگاه میزبان این رقابت متعاقبا اعلام خواهد شد. فولاد خوزستان قهرمان جام حذفی و پرسپولیس قهرمان لیگ برتر فصل گذشته هستند.
 - ویتالی میکولنکو مدافع دینامو کیف با امضای قراردادی چهار و نیم ساله به اورتون پیوست.
- باشگاه یوونتوس اعلام کرد آزمایش گرفته شده از اعضای تیم فوتبال این باشگاه نشان داده که کارلو پینسولیو و آرتور ملو به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.
- در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران ، اشکان خورشیدی و پیام حیدری ، به ترتیب دیدارهای آلومینیوم اراک با استقلال و پرسپولیس با تراکتور را قضاوت خواهند کرد . 
-  پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی فوتبال اروپا از باز شد.
- هواداران تیم تراکتور زیر بارش برف و سرمای شدید زمستان ، در اعتراض به مدیریت و کسب نتایج ضعیف تیم خود در لیگ امسال مقابل شرکت بنیان دیزل تجمع کردند.
- با اعلام کمیته انضباطی باشگاه استقلال؛ رشید مظاهری به دلیل تخلف انضباطی در تمرینات این تیم، به کسر 5 درصد از قرارداد خود محکوم شد. همچنین با موافقت کادرفنی ، این دروازه‌بان در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.
- در صورتی که تیم شباب الاهلی سهمیه آسیایی بگیرد، مبلغ انتقال مهدی قایدی به 1 میلیون و 500 هزار دلار خواهد رسید. الاهلی در قبال انتقال قائدی به این تیم ، ابتدا یک میلیون و 200 هزار دلار به استقلال داد و 300 هزار دلار را هم بعد از کسب سهمیه آسیایی به تیم ایرانی پرداخت خواهد کرد.
- در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال واز گروه اول تیم ذوب آهن اصفهان 88 - 82 از سد تیم کاله آمل گذشت .
- 23 فرنگی کار ناشنوا توسط علی اشکانی و خیرآبادی برای کسب آمادگی جهت حضور در مسابقات المپیک ناشنوایان در برزیل به اردوی اراک دعوت شدند.
- جلسه نحوه اعزام رشته های ورزشی کشورمان به بازیهای. آسیایی 2022 هانگژو ،  با حضور مسئولان وزارت ورزش ، کمیته ملی المپیک و کمیته پارالمپیک برگزار گردید که در نهایت با اعزام 26 تیم در قالب مدعی کسب مدال ، شانس کسب مدال و عدم کسب مدال موافقت شد . 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار