PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال این نتایج به دست آمد : آلومینیوم یک - استقلال یک ، پرسپولیس 2 - تراکتور یک ، مس رفسنجان 3 - صنعت نفت صفر ، پدیده صفر - سپاهان 2 ، نفت مسجد سلیمان صفر - گل گهر 2 ، هوادار صفر - نساجی صفر ، ذوب آهن 2 - فجرسپاسی صفر ،  فولاد یک - پیکان یک 
- تیم شباب الاهلی در مرحله یکچهارم نهایی بازیهای جام حذفی امارات با حضور نوراللهی و قائدی توانست با گل مهدی قائدی ، یک بر صفر تیم عجمان را شکست دهد.
- سون هیونگ مین ستاره کره‌ای تاتنهام برای پنجمین فصل پیاپی به عنوان بازیکن سال قاره آسیا انتخاب شد.
- کریستین رونالدو بعد 12 سال باردیگر نشان کاپیتانی منچستر را به بازو بست ؛ او آخرین بار در بازی با بولتون کاپیتان شده بود.
- طی حکمی از سوی روسای باشگاه ،  فیلیپ کلمان سرمربی تیم موناکوی فرانسه شد.
-  قرارداد تیاگو سیلوا با چلسی برای یک فصل دیگر تمدید گردید . 
- مدیر رسانه باشگاه شهرخودرو اعلام کرد : دو دروازه بان این تیم به دلیل درگیری در رختکن پس از بازی با تیم پیکان، از تیم اخراج شدند. این درگیری به برخورد فیزیکی ، میلاد فراهانی و سعید جلالی راد بود که یکی از آنان حتی برای آوردن قمه به سوی خودرو شخصی خود رفت اما اقدامی انجام نشد. "بابک سلامت" به عنوان دروازه‌بان تیم جوانان شهرخودرو مقابل تیم سپاهان به میدان رفته بود.
- باشگاه ذوب‌آهن با گرفتن یک جشن کوچک، آغاز سال نوی میلادی را به ایوان مارکوویچ تبریک گفت‌.
- تیم عربستانی الهلال پیشنهاد وسوسه کننده‌ای به اوبامیانگ داده به طوری که حاضر است با این بازیکن قرارداد سه ساله امضا کند البته اولویت خود این بازیکن در صورت جدایی از تیم فوتبال آرسنال، فوتبال اروپا است.
- «رضا امانی» بازیکن تیم فوتسال فولادزرند کرمان که سابقه بازی در تیم شهروند ساری را نیز در کارنامه خود دارد، پس از پایان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال به دلیل ابتلا به کرونا و درگیری شدید ریه به کما رفته است. این بازیکن هم اکنون به بیمارستان کرمان منتقل شده اما ضریب هوشی پایینی دارد.
- مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت : در جلسه ای از سوی نماینده وزارت کشور به اینجانب اعلام شد که دستورالعمل حضور 30 درصدی تماشاگران در ورزشگاه‌ها به استانداری‌ها ابلاغ شد . 
- دریادار غلامرضا رحیمی‌پور؛ رئیس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیرو‌های مسلح گفت :  موضوع وضعیت سربازی دو بازیکن سرباز استقلال توسط اداره ورزش ستاد کل نیروهای مسلح و فدراسیون فوتبال در حال بررسی است.
- در ادامه بازیهای لیگ باشگاهی اروپا این نتایج رقم خورد : منچستریونایتد صفر - وولورهامپتون یک ، ویارئال 5 - لوانته صفر ، اوساسونا یک - بیلبائو 3 ، کادیز صفر - سویا یک 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها