PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه بازیهای لیگ امیدهای فوتبال تهران و از هفته شانزدهم مصاف شهرآورد بین پرسپولیس و استقلال ، 3 - 2 به سود پرسپولیس پایان یافت . 
- پرسپولیس ، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با 1615 امتیاز و با یک پله صعود نسبت به رده بندی هفته گذشته در رتبه چهارم قاره کهن جای گرفت و با 5 پله صعود نسبت به رده بندی هفته گذشته به رتبه 98 جهان رسید. استقلال با 1547 امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته قبل در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران باقی ماند و  بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته گذشته در جایگاه 8 آسیا و با 3 پله صعود در رتبه 197 جهان قرار گرفت . 
- حسن کامارا مدافع 27 ساله و ساحل عاجی نیس فرانسه با امضای قراردادی تا ژوئن 2025 به واتفورد پیوست.
- تست کرونای دایوت اوپامه‌کانو و لروی سانه از باشگاه بایرن مونیخ آلمان مثبت اعلام شد.
- کی‌روش استنلی مهاجم سابق سپاهان با حضور در تمرينات گل گهر سیرجان رسما با عقد قراردادی به مدت 1/5 فصل به جمع شاگردان قلعه نویی اضافه شد.
- ناتان پترسون مدافع جوان رنجرز اسکاتلند با قراردادی پنج و نیم ساله به ارزش 12 میلیون پوند به اورتون انگلیس ملحق شد . 
- دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی از تبریز طبق تصمیم مسئولان استان آذربایجان شرقی به مجتمع مس سونگون ورزقان انتقال يافتند.
- ایوان مارکوویچ، هافبک صربستانی ذوب‌آهن به صورت توافقی از این باشگاه جدا شد.
- قرارداد آنخل کوره‌آ با باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا تا سال 2026 تمدید شد.
- باشگاه پارما تایید کرد تست کرونای جان لوئیجی بوفون، دروازه بان 43 ساله این تیم، مثبت شده است.
- با گذشت 13 هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران ، بازیکنان صنعت نفت آبادان  هنوز هیچ پولی دریافت نکرده‌اند. قرار بود تمرین اخیر صنعت‌نفت ساعت 12 برگزار شود اما بازیکنان تیم جلسه تمرینی را در اعتراض به مشکلات مالی تحریم کردند. حتی شنیدیم چند بازیکن ، با توجه به مشکلات مالی تصمیم گرفته‌اند که قراردادهایشان را به صورت یک طرفه فسخ کنند.
- بعد از بیانیه و مصاحبه‌های متعدد مدیران رسانه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر کمیته انضباطی مدیران دو باشگاه را به فدراسیون فوتبال فرا خواند و به آنها اعلام کرد حق مصاحبه علیه یکدیگر به خصوص در پرونده باگناما بازیکن تیم گل‌گهر را ندارند.
- طبق قراردادی که برای تبلیغات محیطی بین سازمان لیگ و باشگاه استقلال منعقد شده در صورتی که سهم سازمان لیگ از تبلیغات محیطی هر بازی تا 24 ساعت بعد از هر بازی پرداخت نشود، قرارداد خود به خود فسخ می‌شود و سازمان لیگ می‌تواند کارگزار تبلیغات محیطی خودش را انتخاب کند.
- نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت : وزارت بهداشت هنوز نامه رسمی برای حضور هواداران در ورزشگاه را ابلاغ نکرده است  .
- فران تورس  خرید تازه بارسلونا هنوز نیامده کرونا گرفت. تست کرونای مهاجم جدید آبی اناری ها و پدری هافبک این تیم مثبت اعلام گردید . 
- روزنامه العرب: تست کرونای شجاع خلیل‌زاده و 13 بازیکن دیگر الریان مثبت اعلام شد.
- یکی از مسئولان حوزه نظام وظیفه اعلام کرد ملاک ما در خصوص مجوزهای بازیکنان، حوزه نظام وظیفه و پلیس 10+ است. مرادمند و یزدانی بازیکنان استقلال تا تاریخ اول اسفند 1400از نظام وظیفه مجوز دارند، مگر این‌که این مجوز بر اساس معافیت‌شان‌ تمدید شود. کارت بازی آن‌ها تا این تاریخ اعتبار دارد.
-  اسکای ادعا کرده است ، سران باشگاه لیل فرانسه  قیمت سون بوتمن مدافع خود را برای نیوکاسل 72 میلیون یورو گذاشته اند و این در حالی است که قیمت همین بازیکن برای دیگر تیم ها تا 30 میلیون یورو کاهش پیدا خواهد کرد.
-  مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تکواندو ساعت 10 صبح چهارشنبه 15 دی‌ با حضور سیدمحمد پولادگر، محمد جمشیدی، حسین حسین زاده، سیروس رضایی و هادی ساعی پنج نامزد انتخابات ریاست، درمحل آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.
- تیم پاری سن ژرمن با برتری 4 - 0 مقابل تیم ونس ، به مرحله بعد رقابتهای جام حذفی فرانسه راه یافت . 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار