PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام کرد تیمهای استقلال ، پرسپولیس به اضافه گل گهر سیرجان از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شدند و سپاهان و فولاد خوزستان تنها نمایندگان ایران در آسیا خواهند بود. 
- خبرگزاری فرانس 24 با انتشار خبر حذف سه نماینده فوتبال کشورمان نوشت، پرسپولیس و استقلال 2 تیم برتر ایران به دلیل این که نتوانستند تمام معیارهای ضروری کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ورود به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند ، از رقابت های امسال حذف شده اند. این معیارها بسیار گسترده هستند و از تضمین استاندارهای امنیتی گرفته تا تامین استاندارهای مالی و حقوقی را شامل می شود.
- درهفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران ، روز شنبه (18 دی) ، نساجی با ذوب آهن ، فجرسپاسی با تراکتور ، پدیده خراسان با پرسپولیس ، پیکان با آلومینیوم ، گل گهر با هوادار ، استقلال با مس رفسنجان ، سپاهان با فولاد و صنعت نفت با نفت مسجدسلیمان به مصاف هم خواهند رفت.
- ورزشگاه 974 قطر اولین ورزشگاه فوتبال قابل حمل در جهان است ، این مجموعه ورزشی از کانتینرهای باربری تهیه شده و می شود آن را کاملا تفکیک و به کشور دیگری منتقل کرد و دوباره مثل لگو کنار هم قرار داد.
- قاضی‌زاده ، نماینده مجلس گفت : متنی که به ما در رابطه با قرارداد ویلموتس ارائه شد، واقعی نبود . متن را از جای دیگری پیدا کردیم و متوجه شدیم سه مدل متن وجود داشته است ، حتی روند قرارداد کارلوس کی‌روش را از سال اول تا آخر بررسی کردیم که نشان دهنده این بود عوامل غیر ورزشی و غیر حقوقی در متن قرارداد وجود داشت .
- از پوستر رسمی جام ملتهای آفریقا 2022 رونمایی شد ، این رقابت ها از یک شنبه (19 دی) به میزبانی کامرون آغاز خواهد شد.
- در مسابقه سوپرکاپ امارات تیم شباب الاهلی در حضور کامل مهدی قایدی و احمد نوراللهی در ضربات پنالتی مقابل الجزیره شکست خورد و نایب قهرمان شد. 
- باشگاه شهرخودرو نیز مانند استقلال و سپاهان، در پوستر پیش از بازی مقابل پرسپولیس ، ستاره لوگو این تیم را حذف کرد.
- جیمی واردی ستاره لسترسیتی بدلیل مصدومیت از همسترینگ هشت هفته از میادین دور خواهد بود.
- میشل آنتونیو مهاجم وستهام قراردادش را با این تیم تا سال 2024 تمدید کرد.
- محمد صلاح مصری از لیورپول ، لئونل مسی آرژانتینی از پاری سن ژرمن و روبرت له واندوفسکی لهستانی از بایرن مونیخ ، نامزدهای کسب عنوان برترین بازیکن سال 2021 فیفا شدند.
- دور تازه پیکارهای فوتبال جام حذفی اسپانیا قرعه کشی شد و طبق برنامه در این مرحله الخه با رئال و بیلبائو با بارسا روبرو خواهند شد.
- اکسل توانزبه، مدافع 24 ساله منچستریونایتد به صورت قرضی تا پایان فصل به ناپولی پیوست ، توانزبه به صورت قرضی در استون ویلا حضور داشت اما پس از انتقال مانولاس از ناپولی به المپیاکو ، قرارداد توانزبه با استون ویلا فسخ شد تا راهی ناپولی شود.
- فیلیپه کوتینیو، هافبک برزیلی بارسلونا در انتقالی قرضی تا پایان فصل به استون ویلا پیوست. استون ویلا می‌تواند در پایان فصل بند خرید «اختیاری» کوتینیو را فعال کند
- باشگاه ساوتهمپتون قرارداد کوتاه مدت ویلی کابایرو را تا پایان فصل تمدید کرد.
- تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت اسپانیا به مصاف میزبان رفت و با نتیجه 36-22 تن به شکست داد.
- پس از تعطیلات زمستانی و در آغاز دور جدید رقابتهای فوتبال باشگاه های آلمان ، تیم بایرن مونیخ صدرنشین بوندس لیگا در ورزشگاه بدون تماشاگر آلیانز آره نا مونیخ با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم سخت کوش مونشن گلادباخ شد. در لیگ فرانسه ، تیم مارسی در زمین بوردو یک بر صفر به برتری رسید . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار