PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۷۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
دو تیم استقلال و مس رفسنجان در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که آبی‌پوشان با برتری صدرنشینی خود را تثبیت کردند.
کیهان ورزشی-
تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم از ساعت 17 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت که در این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود استقلال به پایان رسید. کوین یامگا (8 - پنالتی و 61  - پنالتی) و امین قاسمی‌نژاد (87) برای استقلال گلزنی کردند و گل‌های تیم مس را هم گادوین منشا (35 - پنالتی) و محمدرضا سلیمانی (2+90) به ثمر رساندند.

استقلال با این برد پس از چند سال پس از پایان هفته چهاردهم در صدر جدول ایستاد تا با طلسم‌شکنی، 32 امتیازی شده و ضمن تثبیت صدرنشینی‌اش، یک هفته مانده به هفته پانزدهم، در آستانه قهرمانی نیم‌فصل قرار بگیرد. فاصله استقلال با پرسپولیس رده دومی 3 امتیاز است و فقط شکست استقلال در هفته پانزدهم و برتری پرگل پرسپولیس برای جبران تفاضل گل می‌تواند مانع از قهرمانی نیم‌فصل این تیم شود.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس (85 - آرش رضاوند)، جعفر سلمانی (85 - ابوالفضل جلالی)، رودی ژستد (85 - امین قاسمی‌نژاد)، محمد دانشگر، سبحان خاقانی (55 - وریا غفوری) و امیرحسین حسین‌زاده (77 - روزبه چشمی).

ترکیب مس: داود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر (74 - حسن جعفری)، عقیل کعبی، شاهین توکلی، سیدمهدی حسینی، مهرداد رضایی (86 - مهدی کیانی)، مهدی ترکمان‌ (86 - میثم تیموری)، محسن آذرباد (86 - فراز امامعلی)، مجید علیاری و گادوین منشا (74 - محمدرضا سلیمانی).

داور: محمدحسین ترابیان

برچسب ها: استقلال تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار