PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
بسته خبری «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهانکیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- درهفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران این نتایج به دست آمد : پدیده یک - پرسپولیس یک ، سپاهان 2 - فولاد یک ، نساجی یک - ذوب آهن صفر ، پیکان یک - آلومینیوم یک ، گل گهر یک - هوادار صفر ، استقلال 3 - مس رفسنجان 2 ، فجرسپاسی یک - تراکتور یک ، صنعت نفت 2 - نفت مسجد سلیمان صفر 
- یحیی گل‌محمدی مربی پرسپولیس پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پدیده در نشست خبری گفت: امتیازات مهمی را در این بازی از دست دادیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم. اگر کمی باهوش تر بودیم و از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم می‌توانستیم با تعداد گل‌های زیاد این بازی را ببریم.
-  پیکارهای جام حذفی انگلیس پی گیری شد و در چند دیدار نتایج زیر رقم خورد : لستر 4 - واتفوزد یک ، هال سیتی 2 - اورتون 3 ، سوانسی 2 - ساوتهمپتون 3 ، کاونتری یک دربی صفر ، چلسی 5 - چستر فیلد یک و ...
- در دوبازی سراسر گیلانی لیگ دسته سوم فوتبال کشور تیم مقاومت آستارا با یک گل تیم ملوان ب را شکست داد اما مصاف دو تیم مرکز نشین یعنی داماش گیلان و پاس گیلان بدون گل خاتمه یافت . 
- علاوه بر حذف سه باشگاه ایرانی در لیگ آسیا ، تیمهای الاتحاد، النصر و الاهلی از عربستان ، السد و الدحیل از قطر ، العین از امارات ، تمام تیم های کشورهای چین و استرالیا ، کاشیما و اوراواردز از ژاپن ، پوهانگ استیلرز از کره جنوبی هم نتوانستند برای شرکت در جام 2022 آسیا نظر ای . اف . سی را جلب کنند 
- دلایل AFC برای حذف پرسپولیس و استقلال اعلام شد : مالکیت مشترک و دولتی ، بدهی و پرونده های فیفا ، اجازه ندادن به عدم حضور بانوان در ورزشگاه  ، دخالت افراد سیاسی در باشگاه ،  نداشتن ورزشگاه اختصاصی و ...
- تیم های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا، روز 23 بهمن در لاس وگاس دیداری دوستانه برگزار می کنند. این مسابقه در زمین بیسبال گلوب لایف فیلد انجام می‌شود. ایران قرار است با ترکیب کامل در این مسابقه حاضر شود ، بلیت فروشی این مبارزه مدتی پیش شروع شده است و انتظار می‌رود تمام ۲۷ هزار بلیت این مبارزه از قبل به فروش برود.
- سید بندی جدید لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد که فولاد در سید یک و سپاهان در سید دوم قرار گرفته اند . سید یک :  السد قطر، الدحیل قطر، الهلال عربستان، فولاد ایران، الجزیره امارات ، سید 2 : الفیصلی عربستان، الشباب عربستان، شباب الاهلی امارات، الریان قطر، سپاهان ایران، سید 3 : پاختاکور ازبکستان، الوحدات اردن، مومبایی سیتی هندوستان، استقلال تاجیکستان، آهال ترکمنستان ، سید 4 : نیروی هوایی عراق، الغرافه قطر، سه برنده مرحله پلی آف
- باشگاه پورتو به لطف درخشش مهدی طارمی که زننده و سازنده یک گل از سه گل تیمش بود ، تیم استوریل را در خارج از خانه 3-2 شکست داد.
- در ادامه بازیهای لیگ باشگاهی اروپا ، فرانکفورت 3-2 به دورتموند باخت ، لانس یک بر صفر رن را برد ، سایر نتایج :  له ورکوزن 2 - اونیون 2 ، لایپزیگ 4 - ماینز یک ، فرایبورگ 2 - بیلفیلد 2 ، رئال 4 - والنسیا یک ، گرانادا یک - بارسلونا یک ، سوسیه داد یک - سلتا صفر ، هافن هایم 3 - اوگسبورگ یک و ...
-  فابیو بلانکو وینگر 17 ساله باشگاه فرانکفورت با عقد قراردادی تا سال 2024 به بارسلونا پیوست.
- سایت بین‌المللی «فوتسال پلنت» در پایان هر سال میلادی، برترین‌های بخش‌های مختلف فوتسال جهان را معرفی می‌کند ، این سایت نامزدهای برترین داوران فوتسال جهان در سال 2021 را معرفی کرد که نام گلاره ناظمی از ایران در این فهرست دیده می‌شود.
-  تیم فوتبال رده نونهالان استقلال در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ پایه ،  میزبان پرسپولیس بود و برابر این تیم به تساوی یک بر یک رضایت دا. 
- کریستوف پیانتک مهاجم فصل قبل هرتابرلین و سابق میلان به فیورنتینا پیوست.
- مدیران و کادرفنی تیم العربی از عملکرد فرشید اسماعیلی رضایت ندارند و همین امر سبب شده فرشید اسماعیلی در آستانه دیپورت قرار بگیره. اسماعیلی در 10 بازی که برای العربی به میدان رفته ؛ تنها موفق به زدن یک گل شده است .
- مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس در محل آکادمی ملی المپیک برگزار و در نهایت حسین ثوری با 26 رای رئیس فدراسیون بوکس باقی ماند.
- سید محمد پولادگر ، رئیس قبلی تکواندو ، مدیر مادام العمر و غیر قابل تعویض ایران  به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای انتخاب  شد. 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها