PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
زبان سرخ
ای مگس! عرصه سیمرغ، نه جولانگه توست

به تعویق افتادن انتخابات فدراسیون بسکتبال قابل پیشبینی بود و خیلیها میدانستند که با توجه به الگویی که وزارت ورزش و جوانان در قبال 7،8 فدراسیون ورزشی ترسیم کرده و آنها را اصطلاحا به سرپرستی فرستاده، بسکتبال هم یکی از آن فدراسیونهایی است که از این گزند در امان نخواهد بود و باید با تصمیمات غلط و بیمنطق وزارت نشینان، همان مسیر را طی کند.

حالا و در شرایطی که نه خبری از احراز صلاحیتهاست و نه تاریخ دقیق انتخابات معلوم شده، عدهای که در این بسکتبال خوشنام نیستند، جشن و پایکوبی راهانداخته و در فضای مجازی خبر از آینده خوب برای بسکتبال ایران میدهند(!)،همانهایی که یک تپه آباد از خودشان برجا نگذاشته و به خاطر آنکه جلوی بیزینسهای آلودهشان گرفته شده، هر روز برای بسکتبال حاشیه درست میکنند تا از این آب گلآلود، ماهی خودشان را صید کنند.

شما را به خدا ببینید کار «ورزش دانشگاهی » به کجا رسیده وجایگاه برخی از منتقدانش تا چه حدی تنزل پیدا کرده است!

آقایان وزارت ورزش که انتخابات فدراسیون بسکتبال را «کان لم یکن » کردید، حواستان باشد در دامی که برخی از جریانات مخرب برایتان پهن کردهاند، گرفتار نشوید.

بسکتبال در چند ماه آینده بیش از 10 تورنمنت بینالمللی را در پیش دارد و با طولانی شدن مدت سرپرستی، قطعا با مشکلات حادی روبهرو خواهد شد.

ودر پایان برخی از کسانی را که در بسکتبال محلی از اعراب ندارند و بدنامی را بهتر از گمنامی میدانند به این بیت از حضرت حافظ حواله میدهیم:

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست

عرض خود میبری و زحمت ما میداری

*کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار