PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۷۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه بازیهای لیگ های باشگاهی در اروپا این نتایج به دست آمد : کلرمونت صفر - ریمس صفر ، لیون یک - پاری سن ژرمن یک ، نانت صفر - موناکو صفر ، متز صفر - استراسبورگ 2 ، هرتا یک - کلن 3 ، بوخوم یک - وولفسبورگ صفر ، ناپولی یک - سامپدوریا صفر ، اودینزه 2 - آتالانتا 6 ، رم 3 - یوونتوس 4 ، جنووا صفر - اسپیتزا یک ، ورونا یک - سالرنیتانا 2 ، اینتر 2 - لاتزیو یک ، سویا یک - ختافه صفر ، اوساسونا 2 - کادیز ، آلاوز صفر - بیلبائو صفر ، ویارئال 2 - اتلتیکو مادرید 2 
- در جام حذفی انگلیس ، لیورپول با نتیجه 4-1 شروزبوری تاون را مغلوب کرد اما آرسنال در زمین ناتنگهام فارست 1-0 شکست خورد. وستهام هم با دو گل خودرابه لیدز تحمیل کرد.
- اسامی 10 تیم ملی فوتسال برتر جهان در سال 2021اعلام شد : آرژانتین ،  بوسنی و هرزگووین ،  ایران ،  ژاپن ، قزاقستان ، مراکش ، پرتغال ، اسلواکی ،  ازبکستان و ونزوئلا
- در پایان دیدار دو تیم استقلال شوش و شهدای دوکوهه اندیمشک از لیگ دسته سه فوتبال کشور، گلر استقلالی ها با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت.در این حادثه بعد از این که مریدی به گلر حمله ور می‌شود، او را توسط اقوامشان از پشت به روی زمین می اندازند و سپس یک نفر با ضربات چاقو به بازوی او باعث مصدومیت اش می شود، اکنون حال عمومی او خوب  ولی در بیمارستان تحت مراقبت است.
- در آغاز رقابتهای جام ملتهای فوتبال آفریقا ، تیم کامرون میزبان بازیها ، با نتیجه 2-1 از سد رقیبش بورکینا فاسو گذشت.
- در هفته بیستم سوپرلیگ ترکیه تیم کایسری‌اسپور در حضور کامل مجید حسینی تیم آلتای اسپور که محمد نادری را 90 دقیقه در ترکیب داشت، با نتیجه 1 بر 0 شکست داد.
- کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال آرای انضباطی مرتبط به بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی قطر را منتشر کرد که در یکی از این حکم‌ها، دراگان اسکوچیچ به دلیل رفتار غیرورزشی‌ با لبنان ( 20 آبان ) ، یک جلسه از همراهی تیم ملی محروم و مبلغ پنج هزار فرانک سوئیس هم جریمه نقدی شد. به این ترتیب، سرمربی کروات تیم ملی کشورمان در بازی پیش رو با عراق در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر که در تاریخ 7 بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند.
- با اعلام باشگاه لیورپول، ترنت الکساندر آرنولد به کرونا مبتلا شده است.
- «بابک مرادی» به‌صورت رسمی از استقلال جدا شد تا آینده‌ فوتبالی‌اش را در تیم دیگری جست‌وجو کند.مرادی  به محل تمرین استقلال رفت و پس از دقایقی گفت‌وگو با فرهاد مجیدی از او، مربیان و بازیکنان استقلال خداحافظی کرد.
- روبرت له واندوفسکی برنده جایزه برترین ورزشکار سال 2021 لهستان شد.
- رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت : استقلال صورت های مالی خود را تحویل داده است اما پرسپولیس هنوز این صورت ها را ارائه نکرده است. باشگاه استقلال 232 میلیارد زیان انباشت داشته است. تعهدات مالی سرخابی ها باید شفاف باشد. مدیریت باشگاه ها را بین 2 تا 4 سال به پیشکسوتان واگذار کنیم. باید تکلیف حق پخش تلویزیونی فوتبال مشخص شود. بزرگترین تضمین سود آوری هواداران هستند. با عرضه سهام اولیه در بورس، این دو باشگاه جان خواهند گرفت. 
- قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس اعلام کرد : حمید سجادی با رأی حداقلی نماینده‌ها توانست به وزارت ورزش برسد، ولی در کمیسیون فرهنگی موفق به اخذ رأی اعتماد نشد ،  او کف صلاحیت‌های مدیریتی را هم ندارد. 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار