PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۷۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه بازیهای باشگاهی در اروپا تیم منچستر یونایتد در لیگ انگلیس با یک گل از سد تیم استون ویلا گذشت ، در ایتالیا تورینو با چهارگل بر فیورنتینا پیروز شد ، در اسپانیا ، تیم اسپانیول در زمین خود 2 - 1 به تیم الخه باخت . 
- در پی  رای عدم صدور مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون، باشگاه پرسپولیس ، در مدت تعیین شده، درخواست شرح تفصیلی را طی نامه‌ای به AFC، اعلام داشت. کنفدراسیون فوتبال آسیا، دریافت و تایید این درخواست را  در نامه‌ای به باشگاه اطلاع داد و اعلام کرد، شرح تفصیلی رای را ارسال می کند. 
- بابک مرادی مدافع - هافبک استقلال برای دریافت رضایتنامه خود  به باشگاه رفت و با مدیران این باشگاه مذاکره کرد. مسئولان باشگاه هم  به مرادی اعلام کردند در صورت بخشیدن مطالبات سال گذشته و این فصل خود می تواند رضایت خود را دریافت کند.
- با توجه به قطعی بودن محکومیت پرسپولیس در پرونده کریستین اوساگونا، این باشگاه باید مبلغ 96 هزار دلار را همراه با پنج درصد سود سالیانه به بازیکن نیجریه‌ای پرداخت کند. ظاهراً پیگیری‌ مراحل اداری واریز وجه از طریق بانک مرکزی دلیل تاخیر این امر بوده و از آنجایی که پرسپولیس خودش پیگیری لازم برای دریافت ارز را انجام می‌دهد قرار است به زودی  با دریافت تاییدیه بانک مرکزی این انتقال هم انجام شود.
- روز چهارشنبه بازیهای هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال ایران  بدین شرح انجام خواهد شد : آستارا با قشقایی ، شمس آذر با آرمان گهر ، خوشه طلایی با همدان ، شهربابک با رایکا ، پارس جنوبی با ویستاتوربین ، مس کرمان با استقلال خوزستان ، ملاثانی با ملوان ، خیبر با شاهین ، سایپا با ماشین سازی 
- تیم فوتبال گل‌گهر پس از برد ارزشمند مقابل هوادار، در هفته پانزدهم لیگ برتر مهمان ذوب آهن اصفهان است. بازیکنان تمریناتشان را تا روز سه شنبه در سیرجان پیگیری می‌کنند و سپس بعدازظهر همین روز راهی اصفهان می‌شوند. آرمین سهرابیان و رضا شکاری با دریافت کارت زرد مقابل هوادار، 4 کارته شدند و بازی این هفته را از دست دادند.
-  فراز کمالوند از مربیان لیگ برتر فوتبال ، به صورت توافقی از نفت مسجدسلیمان جدا شد.
- در جریان پیکارهای جام ملت های آفریقا ، به میزبانی کامرون ، تاکنون این نتایج رقم خورد : مراکش یک - غنا صفر ، گینه یک - مالاوی صفر ، سنگال یک - زیمبانوه صفر  
-  تست کرونای آرون رمزی مثبت اعلام شد.
 - آندرا کونتی مدافع راست میلان با عقد قراردادی به سمپدوریا پیوست.
- با حکم کمیته تعیین وضعیت؛ باشگاه پدیده به پرداخت 2 میلیارد و 400 ميليون ‌ تومان از مطالبات مهدی رحمتی محکوم شد.
- در هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر؛ دیدار  الریان و الوکره برگزار شد و الریان با گلزنی شجاع خلیل زاده در پایان با نتیجه 3 بر 0 پیروز شد.
- سلیمه موکانسانیا به عنوان اولین داور زن در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا، دیدار گینه و مالاوی را سوت زد.
- بررسی ایرادهای وارده به مدارک استقلال و پرسپولیس نشان می‌دهد که کمیته بدوی فدراسیون فوتبال ایران به چه دلیل این دو باشگاه را فاقد شرایط لازم برای کسب مجوز حرفه‌ای دانسته است. در نواقص اعلام شده موضوعی که عجیب است این است که در بخش مدارک ناقص باشگاه پرسپولیس، ارسال سند جعلی و فتوشاپ شده قرارداد افسر امنیتی که با تغییر تاریخ در سامانه قرار گرفته به چشم می‌خورد. عدم تطبیق تاریخ شروع قرارداد و سال مجوز حرفه‌ای باز هم به صورت جعلی و فتوشاپ، بخشی دیگر از ایرادهای وارده به باشگاه پرسپولیس را شامل می‌شود.
- رانگنیک رسما اعلام کرد، ادینسون کاوانی در ژانویه منچستریونایتد را ترک نخواهد کرد.
- مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو روز 20 دی از ساعت 10»صبح در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد. محمد پولادگر به عنوان رئیس مجمع حضور داشت و باقرزاده نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع بود.محسن رضوانی تنها کاندیدای انتخابات بود که در پایان با کسب 55 رای از 58 آرای ماخوذه به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. 3 رای این انتخابات نیز سفید بود.
- نواک جوکوویچ در دادگاه فدرال استرالیا در پرونده جنجالی ورود به این کشور بدون تزریق واکسن برنده شد و حکم دیپورتش لغو شد تا بتواند در مسابقات تنیس اوپن استرالیا از عنوان قهرمانی اش دفاع کند.
- عیسی آل‌کثیر که در جریان دیدار پرسپولیس برابر شهرخودرو از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد، حالا مشخص شده به احتمال زیاد با پارگی رباط صلیبی روبرو است ، جواب اولین عکسبرداری این بازیکن مشکوک به پارگی رباط صلیبی است .
- پرویز کماسی ، مربی بدنساز سالهای دور پرسپولیس در بستر بیماریست ، برای ایشان آرزوی سلامتی داریم . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار