PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت توضیحاتی را در مورد حذف دو تیم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرد.
کیهان ورزشی- 

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بهتر از من می دانید AFC قوانین و استانداردهای خاص خودش را دارد  و از سال 94 این قوانین اعلام شده بود.

وی افزود: فدراسیون‌ها، باشگاه‌های ورزشی و دولت باید اقدامات لازم برای این استانداردهای لازم را انجاتم می‌دادند که متاسفانه این حرکت صورت نگرفته است. در این 4-5 ماه فعالیت دولت جدید، وزیر ورزش و جوانان یکی از اولویت‌هایش همین مساله باشگاه‌ها و مجوز آنها بود.

سخنگوی دولت تاکید کرد: وزیر ورزش در این مدت سعی کرد با سرعت زیاد جبران عقب افتادگی 5-6 سال اخیر را انجام بدهد ولی علیرغم تلاش های گسترده و همکاری خوبی که وزارت‌های ورزش با اقتصاد و سازمان خصوصی سازی و با تاکید ویژه رئیس جمهور داشتند، موفقیتی حاصل نشد. دولت وظیفه خود می‌داند حامی تمامش باشگاه های ورزشی و به طور خاص باشگاه‌هایی که طرفداران بیشتری دارند باشد. البته نباید از مرحله استیناف در حذف دو باشگاه نا امید شد. 

بهادری جهرمی تاکید کرد: اداره این باشگاه‌های خاص باشد مردمی باشد و با سرعت زیاد دولت در این زمینه تلاش خواهد کرد و از آن فروگذار نخواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار