PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه پیکارهای لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم ساوتهمپتون 4 - 1 از سد تیم برنتفورد گذشت و در لیگ ایتالیا نیز کالیاری 2 - 1 بولونیا را شکست داد.
- شب چهارشنبه شاهد سه مسابقه حساس در فوتبال اروپا خواهیم بود ، ابتدا در مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا ، درساعت 22/30 بارسلونا و رئال مصاف خواهند داد و سپس ساعت 23/15  در نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس تاتنهام و چلسی به میدان می روند در دیدار رفت چلسی با دو گل پیروز شده بود و سرانجام در ساعت 22/30 مسابقه سوپرکاپ ایتالیا بین اینترمیلان و یوونتوس انجام خواهد شد .
- در هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم ایران ، تیم چوکا برای ادامه صدرنشینی در گروه اول در زمین تیم تهرانی آبی پوشان امید کوشا با یک گل به پیروزی رسید . 
- تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر مهمان پرسپولیس است. فجری ها از شیراز راهی تهران می‌شوند تا اردوی خودشان را برای مصاف با مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در پایتخت برپا کنند. رضا آقابابایی، سیروان قربانی و حمید نعمتی سه بازیکن مصدوم فجر سپاسی هستند که در این دیدار غایب خواهند بود.
- یک رسانه عراقی مدعی شد: فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم‌های ملی بلژیک و قطر وارد مذاکره شده است. ایران می‌خواهد پس از پیروزی مقابل عراق در انتخابی و قطعی شدن صعودش به جام جهانی 2022 این دو بازی دوستانه را برگزار کند.
- شبکه «اسکای اسپورت» سعودی خبر داد لوییز سوارز ستاره اروگوئه ای باشگاه اتلتیکو مادرید و سابق بارسلونا ، با باشگاه الهلال عربستان قرارداد امضا کرده است.
- قرارداد فران تورس با بارسلونا به ثبت رسید و این بازیکن می‌تواند آبی اناری هارا در ال کلاسیکوی چهارشنبه شب برابر رئال مادرید همراهی کند.
- در ادامه دیدارهای جام ملتهای آفریقا به میزبانی کامرون ، تیم مصر با مربیگری کی روش و حضور محمد صلاح ، بازیکن باشگاه لیورپول با یک گل مغلوب نیجریه شد. بازی دو تیم الجزایر قهرمان دوره قبل با سیرالئون هم بدون گل خاتمه یافت . 
- مجید صدری سرپرستی مدیر عاملی پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام از استعفای خود خبر داد.
- در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال این نتایج به دست آمد : گیتی پسند 7 - فولاد زرند 2 ، فردوس قم 3 - کراپ الوند 4 ، شهروند ساری 2 - چیپس کامل مشهد 2 ، زندی بتن کلاردشت 3 - سن ایچ ساوه 2 ، راگای شهرری 2 - فرش آرای مشهد 3 ، مس سونگون 2 - سپاهان اصفهان 3 ، حفاری خوزستان 2 - مقاومت البرز 3
- سعید مهری ، هافبک استقلال به دنبال بابک مرادی ، قصد دارد در پایان نیم فصل از این تیم جدا شود . 
- وریا غفوری که بعد از 7 بازی غیبت در دیدار استقلال مقابل مس رفسنجان برای دقایقی به میدان رفت در تمرین اخیر آبی پوشان بار دیگر دچار مصدومیت شد.
- احمد چلیک مدافع 27 ساله باشگاه کونیاسپور در یک سانحه رانندگی شدید درگذشت. چلیک که متولد آنکارا بود، فوتبالش را در باشگاه گنچربیرلیگی شروع کرد و در سال 2017 با انتقالی 2.5 میلیون یورویی به گالاتاسارای پیوست. او سه سال پیراهن گالاتاسارای را پوشید و در سال 2020 به کونیاسپور، تیم دوم جدول سوپرلیگ ترکیه پیوست. 
- باشگاه پرسپولیس تائید کرد که عیسی آل کثیر با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده است.با این حساب لیگ بیست و یکم از همین حالا برای این مهاجم جنوبی به پایان رسید.
- بازیهای هفته پانزدهم وپایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران  در روز پنج شنبه برگزار خواهد شد. 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار