PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- روز پنج شنبه (23 دی) ، بازیهای دور پایانی مرحله رفت لیگ برتر فوتبال ایران طبق این برنامه برگزار خواهد شد : فولاد با پدیده ، مس رفسنجان با پیکان ، ذوب آهن با گل گهرسیرجان ، نفت مسجد سلیمان با استقلال ، پرسپولیس با فجرسپاسی ، آلومینیوم با سپاهان ، هوادار با صنعت نفت ، تراکتور با نساجی 
- بعد از شکست تیم ملی فوتبال مصر برابر نیجریه در جام ملتهای آفریقا ، یکی از هواداران با پرخاش به کارلوس کی‌روش نسبت به سبک بازی وی در دیدار حساس برابر نیجریه انتقاد کرد و از سرمربی تیم ملی مصر خواست تا این تیم را ترک کند. کی‌روش در پاسخ به این هوادار از او خواست که داخل زمین شود و او هدایت تیم را به دست بگیرد. این سومین شکست متوالی مصر در تورنمنت‌های رسمی است.
- باشگاه گالاتاسرای پس از کسب نتایج ضعیف، فاتح تریم سرمربی 68 ساله‌اش را از کار برکنار کرد. گالاتاسرای پس از شکست 1 بر 0 مقابل گیرسون‌اسپور، با 27 امتیاز از 20 بازی در رده دوازدهم سوپرلیگ ترکیه قرار دارد.
- در ادامه بازیهای جام ملتهای آفریقا به میزبانی کامرون ، این نتایج رقم خورد : سودان صفر - گینه بیسائو صفر ، تونس صفر - مالی یک ، 
- فیلیپه کوتینیو خرید تازه استون ویلا ، پیراهن شماره 23 رو به تن خواهد کرد.
- به نقل از دی‌مارزیو ، اریک بیلی مدافع منچستریونایتد چراغ سبز خود را به سران میلان برای پیوستنش نشان داده است و به زودی به جمع روسونری خواهد پیوست.
- آخرین رنکینگ سازمان جهانی فوتبال ساحلی در سال 2021 (ماه دسامبر) اعلام شد و تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با 998 امتیاز در رده سیزدهم جهان قرار دارد. تیم‌های ملی روسیه(4032 امتیاز)، پرتغال(3042 امتیاز)، برزیل (2528 امتیاز) ، ژاپن (2405 امتیاز) و اسپانیا (2269 امتیاز) در رده‌های اول تا پنجم جهان قرار دارند.
- تیم های فوتبال الزوراء و نیرو هوایی روز گذشته در لیگ برتر عراق بازی حساس موسوم به «ال کلاسیکوی عراق» را برگزار کردند. این بازی حساس با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. یکی از اتفاقات مهم در این دیدار بزرگ حضور بانوان عراقی در ورزشگاه بود.
- وحید شمسایی و علی صانعی به عنوان مربیان جدید تیم های ملی و زیر 19 سال فوتسال کشورمان انتخاب شدند.
- در جلسه‌ای که با حضور سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به همراه وزاری اقتصاد و دادگستری تشکیل شد، اعضای هیات مدیره ( غلام محمد علیپور ، محمد اسد مسجدی ، بیژن ذوالفقارنسب و سید مجید پور احمدی) معرفی و در نهایت درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس برگزیده شد.
- در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال ایران این نتایج رقم خورد : شهرداری آستارا 2 - قشقایی یک ، خوشه طلایی صفر - شهرداری همدان صفر ، مس شهربابک یک - رایکای بابل صفر ، پارس جنوبی یک - ویستاتوربین صفر ، مس کرمان یک - استقلال خوزستان صفر ، سایپا 4 - ماشین سازی صفر ، شمس آذر یک - آرمان گهر 3 ، خیبر 3 - شاهین صفر ، ملاثانی صفر - ملوان 3
- سرجیو اولیویرا هافبک پرتغالی پورتو با قراردادی قرضی و بند خرید 13/5 میلیون یورویی به رم پیوست.
- بیژن ذوالفقارنسب مشاور وزیر ورزش و جوانان ، از سوی عزیزی خادم به عنوان رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شد. ساعاتی پس از این انتخاب، ذوالفقارنسب به عنوان رئیس هئات مدیره باشگاه پرسپولیس از سوی وزیر ورزش و جوانان منصوب گردید.
- صفحه فدراسیون جهانی‌ تنیس‌ نوشت : مشکات الزهرا صفی ، اولین‌ بازیکن‌ 17 ساله‌‌ ایرانی‌ است‌ که‌ توانست‌ جزو‌ 100 تنیسور‌ برجسته‌ جهان‌ در‌‌ رده نوجوانان‌ قرار‌ گیرد.
- داور مسابقه تیمهای ملی تونس با مالی در رقابتهای آفریقا ، به اشتباه در دقیقه 86 سوت خاتمه بازی را زد که با تذکر داوران خط به وی ، این دیدار ادامه پیدا کرد ، این داور اشتباهات دیگری هم در این مسابقه مرتکب شد.
- در مرحله نیمه نهایی سوپ کاپ فوتبال اسپانیا ، دیدار الکلاسیکوی رئال و بارسلونا به میزبانی ریاض عربستان با حضور تماشاگران بیشمار برگزار شد که پس از تساوی 2 - 2 در وقتهای معمولی ، تیم مادریدی بازدن گل سوم برتری 3 - 2 را رقم زد و فینالیست شد ، رقیب رئال در دیدار نهایی ، برنده پیکار روز پنج شنبه اتلتیکو مادرید و بیلبائو خواهد بود. 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار