PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
محسن قاسمی قهرمان اسبق کشتی لرستان و ایران پس از اینکه چندین ماه در حالت کما قرار داشت، امشب به دیار حق شتافت.
کیهان ورزشی-

محسن قاسمی قهرمان لرستانی کشتی که در میادین ملی و بین‌المللی عناوین زیادی کسب کرده بود، امشب و پس از اینکه مدت‌ها در کما قرار داشت، دارفانی را وداع گفت.

در همین راستا فرید بهرامی رئیس هیات کشتی لرستان با اشاره به درگذشت محسن قاسمی، اظهار کرد: متاسفانه امشب قهرمان کشتی فرنگی لرستانی را پس از تحمل سال‌ها رنج زندگی نباتی از دست دادیم.

وی خاطرنشان کرد: محسن قاسمی کشتی‌گیر بنام لرستانی بارها در میادین مختلف ملی و بین‌المللی پرچم پرافتخار کشور را به اهتزاز درآورده بود و عناوینی همچون قهرمان کشتی فرنگی آسیا و جهان را در کارنامه خود داشت.

رئیس هیات کشتی لرستان با بیان اینکه محسن قاسمی از کشتی‌گیران بااستعداد و نابغه‌های استان و کشور محسوب می‌شد، گفت: متاسفانه موطلایی کشتی لرستان امشب جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 بهرامی در خصوص جزییات تشییع این کشتی‌گیر پرافتخار لرستانی، گفت: منتظر اعلام زمان و مکان تشییع توسط خانواده قاسمی هستیم و به محض اطلاع برنامه‌هایی را پیش‌بینی خواهیم کرد.

گفتنی است محسن قاسمی قهرمان اسبق کشتی ایران بود که متاسفانه چند سال پیش در دام اعتیاد گرفتار شد و زمانی که قصد ترک اعتیاد را داشت توسط برخی ارازل در کمپ ترک اعتیاد مورد حمله قرار گرفت و ضربه مغزی شد و به کما رفت.

قاسمی امشب پس از ماه‌ها تحمل درد و رنج به دیار حق شتافت.
برچسب ها: کشتی ، محسن قاسمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار