PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۷۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
زبان سرخ/ما سه نفر را کجا می برید؟!

گفت: خداراشکر تکلیف سرپرست و زمان مجمع فدراسیون بسکتبال معلوم شد و ششم بهمن ماه رئیسجدید مشخص میشود تا بالاخره بسکتبال از این بلاتکلیفی بیرون بیاید.

گفتم: امیدوارم آنچه صلاح بسکتبال است اتفاق بیفتد و هرکسی که رئیسمیشود به فکر آینده و اعتلای این رشته دانشگاهی باشد و...

گفت: بله، اما تعجب میکنم از کسانی که تا به امروز،هیچکس اسمشان را هم نشنیده بود، اما این طرف و آن طرف خودشان را نماینده جامعه بزرگ بسکتبال معرفی میکنند و برای مراجع امنیتی و نظارتی نامه مینویسند تا از این نمدی که پهن شده برای خودشان کلاهی بدوزند.

گفتم: خیالت راحت باشد.این نهادها که بچه نیستند و کارشان را خوب بلدند، آنها پرونده همه را دارند و احتمالا پس از خواندن این نامههایی که به دستشان میرسد حسابی از خندهروده بُر میشوند.

آوردهاند که دو مرد بر سر تصاحب مالی به مشکل خورده بودند، جدالشان بالا گرفت و ناظران٬ طرفین درگیر را به مراجعه به قاضی تشویق کردند، هر دو مرد، مسیر قاضی را در پیش گرفتند تا شاید او بر اساس عدل و انصاف به این معرکه ورود و صاحب حق را مشخص کند، فرد فضول و مفلسی که شاهد این درگیری بود، خود را به این دو رساند، رهگذران که از حرکت مرد تعجب کرده بودند، با نگاههای خود به او فهماندند که تو را چه که به این جدل اضافه شدی؟! نگاهها هر لحظه سنگینتر میشد تا فکری به سر این فرد زد که شاید با این کار هم شهرتی برای خود دست و پا کند و هم مال و منالی به چنگ آورد.

مفلس فضول شانه به شانه دو نفر وارد ماجرا شد، با صدایی بلند فریاد زد:«ایها الناس! چه میکنید با ما؟ چرا ما سه نفر را پیش قاضی میبرید؟ مگر جز این است که ما سه نفر به دنبال تصاحب مال خود هستیم؟! و...» حاضرین که متوجه نیت مرد شدند، با صدای بلند میخندیدند و او را مسخره میکردند و...

*کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار