PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- درادامه بازیهای لیگ باشگاهی اروپا این نتایج رقم خورد : لیورپول 3 - برنتفورد صفر ، وستهام 2 - لیدز 3 ، رن 6 - بوردو صفر ، موناکو 4 - کلرمونت صفر ، ترویس صفر - لیون یک ، مارسی یک - لیل یک ، اوگسبورگ یک - فرانکفورت یک ،  بیلفیلد 2 - گروتر فورت 2 ، ساسولو 2 - ورونا 4 ، ونیز یک - امپولی یک ، رم یک - کالیاری صفر ، آتالانتا صفر - اینتر صفر، الچه یک - ویارئال صفر
- در ادامه پیکارهای دور دوم فوتبال جام ملتهای آفریقا این نتایج به دست آمد : تونس 4 - موریتانی صفر ، سیرالئون 2 - ساحل عاج 2 
- در مرحله 1/4 نهایی مسابقات امیرکاپ فوتبال امارات  ،   تیم شباب الاهلی در حضور 81 دقیقه‌ای قایدی و حضور کامل نوراللهی با ضربات پنالتی حذف شد . دوتیم ابتدا صفر بر صفر شدند اما در ضیافت پنالتی ها الشارجه 4-2 شباب الاهلی را مغلوب کرد ، احمد نوراللهی که یک بار در جریان بازی پنالتی خود را خراب کرد، در ضیافت پنالتی‌ها نیز مجدد پنالتی خود را از دست داد تا شب تلخی را پشت سر بگذارد .
- در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال ، این نتایج رقم خورد : پیکان 2 - فولادسیرجان 3 ، لبنیات هراز آمل یک - سپاهان اصفهان 3 ، هورسان رامسر یک - پاس گرگان 3 ، شهرداری گنبد 3 - مس رفسنجان صفر ، شهداب یزد 3 - راه یاب ملل مریوان صفر ، شهرداری ورامین 3 - آذرباتری ارومیه صفر
- تیم بتیس با برتری 2 بر 1 مقابل سویا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا شد .
- در هفته هجدهم سوپرلیگ یونان تیم آاک در حضور 90 دقیقه‌ای انصاریفرد و محمدی و نیمکت نشینی حاج‌صفی؛ مقابل تیم پانه تولیکو 2 - 1 باخت ، انصاریفرد تک گل آاک را به ثمر رساند . 
-  در هتل المپیک تهران جلسه‌ای بین دو نفر از اعضای هیات‌مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان و بازیکنان با حضور سرمربی و کادرفنی تشکیل شد و بازیکنان به دلیل عدم دریافت حقوق خود در 7 ماه گذشته، حاضر به سفر به خرم‌آباد برای بازی با خیبر در جام حذفی نشدند.
- پس از لغو سفر  تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به خرم آباد برای برگزاری دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر خیبر خرم‌آباد، علیرضا منصوریان به مدت 48 ساعت بازیکنان را در اختیار خودشان قرار داد.
-  تیم ملی ساواته ایران پس از کسب 35 مدال طلا، نقره و برنز و کسب کاپ قهرمانی و بهترین تیم آسیا، با استقبال خانواده های ورزشکاران وارد میهن اسلامی شد.
- فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای به تمام باشگاه‌های لیگ برتر اعلام کرده هیچ تیم لیگ برتری اجازه برپایی اردوی خارجی را ندارد.
،- در مسابقات سوپرلیگ فوتبال ترکیه تیم آلتای اسپور در حضور یک نیمه ای محمد نادری با نتیجه 2 بر 0 مقابل آلانیا اسپور شکست خورد.
- مهدی تارتار مربی ذوب آهن ، بعد از بازی با پرسپولیس در جام حذفی ، لیست ورودی و خروجی تیمش در میانه دو نیم فصل را به باشگاه خواهد داد. تارتار چند بازیکن تیمش را در فهرست مازاد قرار داده و درصدد است سه چهار بازیکن را هم به تیم ذوب‌آهن اضافه کند.
- نشریه «الشرق» قطر خبر داد باشگاه السیلیه به صورت رسمی به رامین رضاییان مدافع ایرانی اش ابلاغ کرد که می تواند به دنبال تیمی جدید باشد و جایی در لیست این باشگاه ندارد.
- محمد خاکپور مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان ،  شایعه حضور در کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.
- علی چینی، بازیکن و مربی پیشین‌تیم استقلال به دلیل نارسایی کلیه در بیمارستان‌ بستری شد.
- مسابقات جام جهانی شمشیر بازی در ماده سابر به میزبانی گرجستان پیگیری شد که محمد فتوحی در نخستین دیدار برابر حریفی  از آلمان و دارای رنکینگ 101 جهان با نتیجه 15 بر 13 شکست خورد. علی‌ پاکدامن نیز در این مرحله برابر شمشیربازی از ایتالیا قرار گرفت و با نتیجه 15 بر 12 شکست خورد. این شمشیرباز دارای رنکینگ 61 جهان بود. در دور نخست جدول مقدماتی، فرزاد باهر بازی خود را واگذار کرد و رهبری هم در دور دوم شکست خورد.
- جلسه شهاب‌ عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ، به مدت دو ساعت برگزار شد. در این جلسه آخرین شرایط تیم ملی و اقدامات مورد نیاز برای دو بازی پیش‌رو مقابل عراق و امارات مورد بررسی قرار گرفت. در اواخر نیز حامد مومنی، سرپرست دپارتمان تیم‌های ملی و مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان در جلسه حاضر شدند.
- یک خبرنگار مشهور عراقی از اقدام عجیب پتروویچ سرمربی جدید عراق به دعوت کردن 3 بازیکن ذخیره تیم الزوراء خبر داد.طبق اعلام این خبرنگار معتبر عراقی پتروویچ، علی یاسین، احمد فاضل و منتظر محمد جبر 3 بازیکن ذخیره الزوراء را برای دیدار با ایران و لبنان در انتخابی جام جهانی به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.
- رئال مادرید در فینال مسابقات سوپرکاپ فوتبال اسپانیا به میزبانی ریاض عربستان ، با برتری 2 - 0 مقابل اتلتیک بیلبائو قهرمان شد.بارسا با 16 ، رئال با 13 و بیلبائو با 4 قهرمانی ، پیشتاز هستند.
- طی روزهای دوشنبه و سه شنبه (27 و 28 دی) مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران طبق این برنامه برگزار خواهد شد : آلومینیوم با سپاهان ، خیبر با صنعت نفت ، مس کرمان با فولاد ، ذوب آهن با پرسپولیس (دوشنبه) ، نساجی با گل گهر ، مس رفسنجان با پدیده ، نفت مسجد سلیمان با خلیج فارس ماهشهر  و پیکان با استقلال (سه شنبه) 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار