PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴
دیدارهای هفته بیست‌و‌دوم سری A ایتالیا با ثبت شکستی غیرمنتظره و دیرهنگام در کارنامه تیم فوتبال میلان در شب پیروزی خارج از خانه ناپولی دنبال شد.
کیهان ورزشی-
در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌دوم سری A ایتالیا، امشب (دوشنبه)، دو بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها میلان متحمل شکست شد اما ناپولی 3 امتیاز گرفت.

میلان که کمتر کسی فکر می‌کرد نتواند از میهمان رده شانزدهمی خود تیم اسپتزیا امتیاز بگیرد، در حالی که گل اول بازی را هم زده بود در نهایت با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد. گل نخست بازی توسط رافائل لیائو در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه اول به ثمر رسید. در ادامه کوین آگودلو در دقیقه 64 کار را برای اسپتزیا به تساوی کشاند اما ضربه کاری تیم میهمان به شاگردان استفانو پیولی زمانی زده شد که که این تیم در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده نیمه دوم توسط امانوئل گیاسی گل دومش را هم به ثمر رساند و آب سردی بر پیکر بازیکنان و هواداران تیم میزبان ریخت.

به این ترتیب چهارمین باخت فصل روسونری رقم خورد تا این تیم فرصت گرفتن جای رقیب همشهری‌اش اینتر در صدر جدول رده‌بندی سری A را از دست بدهد. اسپتزیا اما با کسب تنها ششمین برد فصلش 22 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول صعود کرد.

در بازی همزمان تیم فوتبال ناپولی میزبان خود بولونیا را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد که هر دو گل این بازی ایروینگ لوسانو در دقایق 20 و 47 برای تیم تحت هدایت لوچانو اسپالتی به ثمر رساند.

این نتیجه به معنای رقم خوردن چهاردهمین برد فصل ناپولی بود تا این تیم 46 امتیازی شود و ضمن تثبیت جایگاهش در رده سوم، فاصله خود را با میلان به 2 امتیاز کاهش دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار