PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- نمایندگان تنیس روی میز ایران از جدول انفرادی و دونفره مسابقات بین المللی آلمان حذف شدند. 
- تیم فوتبال بانوان کشورمان که برای برپایی مرحله نهایی مسابقات جام ملت های آسیا عازم هندوستان شده طی روزهای 30 دی ، 3 و 6 بهمن به ترتیب با تیمهای هندوستان ، چین و چین تایپه روبرو خواهد شد.
- به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران ، دیدار سوپرجام بین تیمهای پرسپولیس و فولاد خوزستان ، روز دوشنبه (18 بهمن) ساعت 17/15 در ورزشگاه شهید سردارسلیمانی سیرجان انجام می شود.
- کمیته وضعیت بازیکنان فوتبال ، شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از دو باشگاه مس رفسنجان و استقلال ( گادوین منشا و سیاوش یزدانی) را رد کرد .
- پاکو خنتو، یکی از بزرگترین و افسانه‌ترین توپچی های رئال مادرید در 88 سالگی درگذشت. خنتو پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه مادریدی به شمار می‌آید و چندی پیش مارسلو به رکورد او رسید.خنتو از سال 1953 تا 1971 وینگر چپ رئال‌مادرید بود و در این سال‌ها 12 قهرمانی لالیگا، حضور در 8 فینال لیگ قهرمانان اروپا که منجر به 6 قهرمانی شده بود را در کارنامه داشت.
- به گزارش پایگاه خبری هیات فوتبال استان تهران؛ با تصمیم هیات فوتبال استان تهران مرحله حذفی مسابقات دسته دوم استان تهران به تعویق افتاد. برنامه جدید مسابقات به زودی از طریق سایت رسمی هیات فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.
- به گزارش موندو‌ ، باشگاه بارسلونا تنها 48 ساعت به عثمان دمبله فرصت داد تا پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه را بپذیرد.
- در سه بازی باقی مانده از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران ، مصاف استقلال با پیکان به دلیل کرونایی شدن چند استقلالی لغو شد اما در دو بازی دیگر تیم دسته دومی خلیج فارس بندرماهشهر 2 - 1 نفت مسجد سلیمان را حذف کرد و نساجی نیز سه بر یک از سد تیم گل گهرسیرجان گذشت . 
- باشگاه استقلال که بخشی از مبلغ قرارداد یامگا بازیکن جدید و خارجی خود را در مرحله امضای قرارداد پرداخت کرده بود قسط دوم  قرارداد را  روز گذشته پرداخت نمود . این باشگاه  پیش از این نسبت به پرداخت مطالبات گابریل پین مربی ایتالیایی و رودی ژستد دیگر بازیکن فرانسوی خود نیز اقدام کرده بود. 
- در ادامه بازیهای لیگ برتر انگلیس دیدار دو تیم برایتون با چلسی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. در لیگ اسپانیا رئال بتیس 4 - 0 آلاوز را مغلوب کرد و دیدار دو تیم کادیز با اسپانیول 2 - 2 شد.
- در پیکارهای جام حذفی ایتالیا ، لاتزیو یک بر صفر اودینزه را شکست داد و یوونتوس 4 - 1 بر سامپدوریا فائق آمد. در جام حذفی آلمان هم کارلسروهه یک بر صفر خودرا به مونیخ 1860 تحمیل کرد ، کلن پس از تساوی یک بر یک  ، درضیافت پنالتی ها 4 - 3 مغلوب هامبورگ شد ، سن پائولی 2 - 1 دورتموند را شکست داد و بوخوم نیز سه بر یک از کنار ماینز گذشت . حذف بایرن و دورتموند شگفتی جام حذفی آلمان بود. 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار