PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- پس از کسب نتایج ضعیف ، تیم شاهین شهرداری بوشهر بگوویچ را به عنوان سرمربی در خدمت گرفت .
- در دوبازی باقی مانده از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام ملتهای آفریقا ، به میزبانی کامرون ، تیم مصر تحت رهبری کروش مربی سابق ایران و درخشش محمد صلاح بازیکن لیورپول دو بر یک از سد تیم مراکش گذشت ، صلاح در این بازی یک گل زد و یک پاس گل داد. سنگال نیز سه بر یک از کنار گینه استوایی گذشت . 
- در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آفریقا ، ابتدا بورکینافاسو با سنگال (13بهمن) و یک روز بعد کامرون با مصر (14 بهمن ) روبرو خواهند شد . 
- باشگاه پرسپولیس هفته گذشته با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه صنعت نفت آبادان خواستار جذب شروین بزرگ، مهاجم این تیم شد. با این وجود مدیران نفت آبادان تاکنون تصمیمی درباره این پیشنهاد نگرفته‌اند. آنها با توجه به بودجه محدودی که در فصل نقل و انتقالات دارند، طبق تصمیم علیرضا منصوریان در حال حاضر مجوزی برای خروج هیچ یک از نفرات تاثیرگذار خود صادر نکردئه اند.
- شهاب گردان دروازه‌بان جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان در تمرین روز یکشنبه این تیم حاضر شد،گردان بعد از جدایی از ذوب‌آهن با فولاد به توافق رسید و این در حالی است که باشگاه فولاد هنوز جذب گردان را به صورت رسمی اعلام نکرده است.
- بابک مرادی  ، بازیکن استقلال که به دنبال جدایی از این تیم بود در نهایت تیم جدید خودش را به صورت رسمی مشخص کرد. وی پس از مذاکره  با مقامات باشگاه هوادار با این تیم به توافق رسیده و در نهایت قراردادش را به صورت رسمی با این باشگاه امضا کرد.بدین ترتیب مرادی اولین خرید زمستانی هوادار لقب گرفت و شاگرد رضا عنایتی در این تیم خواهد بود.
- میلاد سرلک، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها درگیر اردوی تیم ملی است و خودش را آماده بازی با امارات می‌کند، در تمرینات تیم ملی دچار مصدومیت شد و نتوانست به کارش ادامه دهد. آزمایش‌های انجام شده روی او نشان می‌دهد این مصدومیت از ناحیه همسترینگ ااست و برای همین وی چند وقتی از میادین دور خواهد بود. بدین ترتیب سرلک دیدار با امارات را از دست داد و باید دید چه زمانی می‌تواند برای پرسپولیس بار دیگر به میدان برود.
- کاروان تیم ملی فوتبال امارات یکشنبه شب از طریق فرودگاه بین‌المللی دبی راهی تهران شد تا خود را آماده بازی روز سه‌شنبه برابر ایران در چارچوب گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا کند. در فهرست بازیکنان امارات برای بازی برابر ایران فقط یک تغییر ایجاد شده است.کادر فنی امارات شاهین عبدالرحمن، مدافع شارجه را به اردو فراخواند، این اقدام به دنبال آسیب‌دیدگی محمد جمعه صورت گرفت.
- گفته می شود  فرهاد مشیری مالک باشگاه اورتون انگلیس به وسیله دو واسطه خود با وزارت ورزش تماس گرفته و آمادگی خودش را برای خریداری باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است ،  این مالک چیزی حدود 2/5 میلیارد دلار دارایی دارد . 
- سجادی ، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد : باشگاه بزرگ، مردمی و پرطرفدار پرسپولیس مانند همه باشگاه‌ها فراز و فرودهایی داشته است. تکمیل هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هنوز ادامه دارد. «رضا درویش» که سابقه مدیریت در باشگاه‌ها را دارد، برای مدیرعاملی انتخاب شد و او از زمانی که آمده در حال پرداخت بدهی‌ها است. پرونده ‌های بین‌المللی زودتر باید جمع شود.
- تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری بازی تدارکاتی به کشور ژاپن دعوت شد. ژاپن که هنوز صعودش به جام جهانی قطعی نیست، از تیم کشورمان درخواست کرده است تا در خرداد 1401 دیداری تدارکاتی با تیم ملی ایران برگزار کند. فدراسیون فوتبال و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی هنوز به صورت قطعی و رسمی پاسخ مثبت به دعوت ژاپن نداده‌اند.
- پس از حذف از جام ملتهای آفریقا ، مندر کبایر سرمربی تونس از هدایت این تیم برکنار شد.
- پلیس شهر منچستر اعلام کرد میسون گرینوود مهاجم منچستریونایتد دستگیر شده و در حال بازجویی است. وی تا اطلاع ثانوی از تمرین و بازی محروم می باشد. نامزد وی درفضای مجازی با انتشار تصویری مدعی شد که بازیکن منچستر اورا مورد ضرب و شتم و آزار قرار داده است.
- برونو گیمارش با قراردادی 4 و نیم ساله از لیون به نیوکاسل پیوست.
- رافائل نادال، ورزشکار اسپانیایی دنیای تنیس در یکی از به یاد ماندنی‌ترین فینال‌های گرند اسلم در سالیان اخیر، درحالیکه 2 - 0 از دنیل مدودف عقب افتاده بود، بعد از 5 ساعت و 25 دقیقه حریف روس را مغلوب کرد و برای دومین بار قهرمان اوپن استرالیا شد. نادال با این پیروزی به بیست و یکمین گرند اسلم خود رسید و با عبور از فدرر و جوکوویچ به تنهایی رکورددار قهرمانی در این مسابقات چهارگانه شد.
- مهدی کیانی پس از حضور در تست‌های پزشکی، ظرف روزهای آتی بازگشت خود به تیم فوتبال تراکتور تبریز را قطعی خواهد کرد.
- طبق اعلام کمیته مسابقات و داوران، پس از ابتلای تعدادی از تیم‌های لیگ برتر بسکتبال به ویروس کرونا، به منظور جلوگیری از ابتلا ملی‌پوشان بسکتبال جهت حضور در رقابت‌های پنجره دوم انتخابی جام جهانی، ادامه مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر مردان لغو و به بعد از بازی‌های تیم ملی موکول شد.
- بازیکنان نساجی به طور قطع برای مصاف با پرسپولیس باید خارج از استان مازندران بازی‌شان را برگزار کنند، البته تأخیر در بازسازی ورزشگاه شهدای ساری باعث می‌شود که این تیم غیر از بازی با پرسپولیس، چند بازی خانگی دیگرش را هم خارج از مازندران برگزار کند.
- فرهاد مجیدی که در یک خانه دو طبقه ویلایی به همراه مادرش زندگی می‌کند، شب گذشته منزل خود را ترک کرده و به طبقه بالا رفته تا به مادرش سر بزند اما در بازگشت متوجه سرقت گاو صندوقی می‌شود که در آن اموال شخصی و اوراق بهادار خود را نگه می‌داشته است. 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار