PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۷۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
ملی‌پوشان فوتبال ساحلی کشورمان از عملی نشدن وعده های فدراسیون فوتبال گلایه کردند.
کیهان ورزشی- 

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران عناوین زیادی در مسابقات مختلف این رشته دارد. ساحلی بازان کشورمان در رقابت های جام بین قاره ای که آبان ماه امسال در دبی برگزار شد به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند. ملی پوشان ایران در فینال مقابل روسیه قرار گرفتند و با نتیجه ۳-۲ شکست خوردند اما تلاش و غیرت بازیکنان در این مسابقات نشان داد که ما یکی از قدرت های این رشته ورزشی در دنیا هستیم. فدراسیون فوتبال نیز همچون سال های گذشته وعده های شیرینی از پاداش و حمایت می دهد اما تا عملی کردن این وعده ها، موی بازیکنان سفید شده است! این وعد‌ه و وعیدهای پوچ فدراسیون فوتبال تکراری است و عملی نشدنشان تکراری‌تر! 

طی روزهای گذشته شاهد اعتراض بحق برخی بازیکنان به مسئولین فدراسیون فوتبال بودیم. ملی پوشان کشورمان درخواست اضافی از فدراسیون ندارند و فقط حقشان را می ‌خواهند؛ بازیکنانی که در شرایط سخت، در سرما و گرما و با کمترین امکانات و دستمزد پایین برای اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در نقاط مختلف جهان از جان مایه می گذارند. 

کاش فدراسیون فوتبال مقداری از هزینه هایی که برای فوتبال کرده است را خرج رشته های مدال‌‌آوری همچون فوتبال ساحلی و فوتسال کند تا ملی پوشان ایران با انگیزه برای کسب مدال طلای جهان که دور از دسترس نیست و سرافرازی ایران و ایرانی تلاش کنند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار