PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۷۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که به ریاست مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی برگزار شد، گزارشی از مراحل تشکیل تیم های ملی کاراته، اماده سازی و در نهایت اعزام و عملکرد تیم ملی کاراته در مسابقات قهرمانی اسیا 2021 ارایه کرد.
- باشگاه تراکتور تبریز اعلام شد؛ با پیگیری‌ها انجام شده، بدهی «اروین»، «فورچونه» و «حمزاوی» پرداخت شد. تائیدیه پرداخت بدهی این بازیکنان به باشگاه ارسال شده و تراکتور مشکلی بابت جذب بازیکن ندارد .
- فیفا در نامه رسمی به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شده است.  این اقدام در پی پرداخت مطالبات بازیکنان در روزهای گذشته صورت گرفت  که از سوی باشگاه پرسپولیس و وکلای آنها به فیفا اعلام شده بود . 
- محمد حسن پیشکسوت فوتبال امارات در مصاحبه با نشریه «الاتحاد»، گفت: ما همچنان برای صعود به جام جهانی شانس داریم.نباید نگران تمام های پیش رو باشیم بلکه باید گام به گام جلو برویم و در ابتدا تمام تمرکز خود را روی بازی با ایران بگذاریم .
- دونی فن‌دبیک هافبک منچستریونایتد با قرارداد قرضی تا پایان فصل و بدون بند خرید دائمی به اورتون پیوست.
- باشگاه پرسپولیس بالاخره امروز نیز بخش دیگری از مطالبات بازیکنان را به‌حساب آن‌ها واریز کرد تا مجموع دریافتی‌ها به 35 درصد برسد.
- اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی ایران و فنرباغچه با قراردادی قرضی تا پایان فصل به تیم هال سیتی پیوست.
- ناتانیل فیلیپس مدافع لیورپول با قراردادی قرضی تا پایان فصل به بورنموث ملحق شد.
- در مسابقه رده بندی هندبال قهرمانی آسیا به میزبانی عربستان ، تیم ایران 36 - 23 به عربسان باخت و در رده چهارم ایستاد.
-  خولیان آلوارز مهاجم 20 ساله ریورپلاته و تیم ملی آرژانتین جذب باشگاه منچسترسیتی شد.
- احمد الکاف رسما به عنوان داور بازی ایران و امارات انتخاب شد.
- پیرامریک اوبامیانگ برای انجام‌ تست‌های پزشکی و  پیوستن به بارسلونا وارد اسپانیا شد.
- احمد نوراللهی، هافبک تیم شباب الاهلی امارات به اردوی تیم ملی فوتبال ایران اضافه شد و در جلسه تمرینی عصر امروز هم حضورپیدا کرد.نوراللهی که جزو لیست اصلی نفرات دعوت شده از سوی اسکوچیچ برای بازی امارات و عراق بود به ویروس کرونا مبتلا شد و اردو را ترک کرد.
- محمد ایهاتارن وینگر یوونتوس با قراردادی قرضی به آژاکس پیوست.
- فرانک لمپارد سرمربی تیم فوتبال اورتون انگلیس شد.
- محمدرضا  مهرانپور از مدیریت آکادمی استعفا کرده اما مسئولان باشگاه استقلال بی‌سروصدا به دلیل برخی اتفاقات وی را‌‌‌‌‌‌‌‌ از آکادمی این باشگاه برکنار کرده و آرش برهانی را‌‌‌‌‌‌‌‌ فعلا به عنوان مسئول امور اجرایی انتخاب کرده‌اند.
- خسرو حیدری به عنوان مسئول استعدادیابی آکادمی باشگاه استقلال در کشور منصوب شد.
- اعضای تیم فوتبال ساحلی نسبت به عدم پرداخت پاداش نایب قهرمانی خود در جام بین قاره‌ای اعتراض کردند.
- سایت «اخبار فوتبال روسیه» به بهانه جدایی آزمون از زنیت و رفتن این ستاره خارجی از لیگ برتر روسیه آمار خارق العاده مهاجم ملی پوش کشورمان را منتشر کرد. آزمون در طول نزدیک به 9 سال حضورش در لیگ روسیه برای تیم های روبین کازان(دوبار)، روستوف و زنیت سن پترزبورگ بازی کرد. ستاره ملی پوش کشورمان 272 بار برای این 3 تیم در لیگ روسیه به میدان رفت و موفق شد 110 گل به ثمر برساند و 57 پاس گل داد. 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها