PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۷۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

-  رئیس گروه اماکن و فضاهای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: طبق آخرین آمار ستاد کرونا با تغییر رنگ پایتخت از نارنجی به قرمز، فعالیت ورزشی گروه 2 و 3 از چهارشنبه تا اطلاع ثانوی تعطیل است. تنها فعالیت ورزشی مربوط به استخرهای روباز، فضاهای باز و کم برخورد مربوط به گروه یک با رعایت پروتکل های بهداشتی دایر است.
- در دور هشتم بازیهای مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آسیا تیم کره جنوبی نیز با پیروزی دو بر صفر مقابل سوریه از گروه اول بار صعود بست . در دوبازی دیگر این گروه ، تیم ایران  پس از حتمی کردن صعودش دربازی قبل با عراق ، در هشتمین دیدار امارات را مغلوب کرد تا شکست ناپذیر باقی بماند. مصاف لبنان با عراق هم یک - یک شد.
- در گروه دوم بازیهای مقدماتی جام جهانی 2022 ، این نتایج در منطقه آسیا رقم خورد : ژاپن 2 - عربستان صفر، عمان 2 - استرالیا 2 ، چین یک - ویتنام 3
- کمیته استنیاف حکم کمیته انضباطی برای پرونده مهاجم گابنی گل‌گهر را تایید کرد و تنها جریمه 700 میلیون تومانی به 50 میلیون کاهش پیدا کرد.
- جیاکومو راسپادوری هافبک ساسولو به عنوان بهترین بازیکن ماه ژانویه سری آ انتخاب شد.
- با حکم مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، آرش برهانی به عنوان رئیس جدید آکادمی باشگاه استقلال منصوب شد.
- هاشمیه متقیان ملی‌پوش دوو میدانی کشورمان که در پارالمپیک توکیو مدال طلای پرتاب نیزه را کسب کرده بود در جمع نامزدهای کسب عنوان بهترین ورزشکار زن سال 2021 قاره آسیا قرار گرفت.
- ریچارد آرنولد ، مدیر اجرایی جدید منچستر یونایتد‌  جایگزین اد وودوارد می‌شود و کار خود را رسماً آغاز خواهد کرد.
- پس از مربیگری لمپارد ، دله الی هافبک تاتنهام هم به اورتون پیوست.
- از این ‌پس تنها تیم هایی که پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مدارک بازیکنان مد نظر خود را به ثبت رسانده اند، می‌توانند خرید های خود را کامل کنند.
- قرارداد اوبامیانگ با بارسلونا امضا شد و بصورت رسمی از این بازیکن رونمایی خواهد شد.
- آرون رمزی با قراردادی قرضی تا پایان فصل از یوونتوس به رنجرز اسکاتلند پیوست.
- تیم نیس پس از تساوی بدون گل ، در ضربات پنالتی 6 - 5 پاری سن ژرمن را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فرانسه راه یافت . 
- سعید عزت‌اللهی با دریافت کارت زرد بازی چهارم فروردین مقابل کره‌جنوبی را از دست داد.
-  با تصمیم کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس، این تیم از ساعت 15 روز چهارشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم پیکان خواهد رفت.
-  شهاب گردان دروازه‌بان فصل گذشته ذوب‌آهن رسما به فولاد خوزستان پیوست.
- امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی: اگر آمریکا ویزای علیرضا دبیر، 2 کشتی‌گیر و یک مربی ما را صادر نکند، این سفر و مسابقه دوستانه قطعا لغو خواهد شد و حتی برای گرفتن ویزای بقیه اعضای تیم اقدام هم نمی‌کنیم.
- در بازیهای مقدماتی جام جهانی منطقه آمریکای جنوبی، آرژانتین با یک گل کلمبیا را برد ، برزیل نیز با چهارگل پاراگوئه را شکست داد. سایرنتایج : پرو یک - اکوادور یک ، اروگوئه 4 - ونزوئلا یک ، بولیوی 2 - شیلی 3 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار