PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۷۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- کمیته داوران کشور ، اکبریان را به عنوان داور دیدار پرسپولیس - فولادخوزستان در سوپرجام انتخاب کرد.
- احمد گوهری با عقد قراردادی به مدت یک سال و نیم به پرسپولیس پیوست .
- تیم پرسپولیس در دیداری دوستانه در ورزشگاه پیکان‌شهر از ساعت 15 به مصاف پیکان رفت و در پایان با نتیجه 3 - 2 به پیروزی رسید. مهدی ترابی، احسان پهلوان و رضا اسدی گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.
- علی لطیفی سرمربی تیم رایکا بابل در پایان دیدار مقابل شمس آذر قزوین که با تساوی یک بر یک همراه بود، از هدایت رایکا استعفا داد و از اعضای این تیم، خداحافظی کرد. وی تاکنون به اندازه انگشتان دو دست ، تیم گرفت اما در هیچ تیمی عملکرد خوبی نداشت ! 
- در هفته هفدهم بازیهای لیگ دسته اول فوتبال ایران نتایج زیر رقم خورد : ویستا توربین صفر - ملوان یک ، شاهین بوشهر 2 - ماشین سازی صفر ، استقلال خوزستان صفر - مس شهر بابک صفر ، شهرداری آستارا یک - پارس جنوبی جم صفر ، آرمان گهر سیرجان صفر - استقلال ملاثانی صفر ، قشقایی شیراز یک - خوشه طلایی یک ، رایکابابل یک - شمس آذر قزوین یک ، شهرداری همدان یک - سایپا تهران یک ، مس کرمان صفر - خیبر خرم آباد صفر 
- دانیال کردستانی، هافبک فعلی هوادار و فصل گذشته فجرسپاسی بار دیگر به جمع طلایی پوشان شیرازی بازگشت.
- توئیتر رسمی AFC با انتشار خلاصه بازی تیم ملی ایران با امارات به تمجید از شاگردان اسکوچیچ پرداخت. کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه نوشت: تیم ملی ایران به روند شکست ناپذیری خود ادامه می دهد و با پیروزی مقابل امارات جایگاه خود را به عنوان صدر گروه A تثبیت کرد.
- باشگاه تراکتور در ابتدای فصل طبق توافق با کوین کنستانت، به این بازیکن 300 هزار یورو پرداخت کرد و ضمن گرفتن تخفیف 304 هزار یورویی قرار شد تا پایان سال 2021، قسط دوم و 300 هزار یوریی دیگری به وی پرداخت کند تا در این پرونده با دردسر مواجه نشود. با این وجود پس از تاخیر یک ماهه در پرداخت قسط دوم طلب بازیکن اسبق میلان، باشگاه تراکتور در روزهای اخیر از طریق دفتر مالک خود در استانبول، 300 هزار یورو دیگر هم به کنستانت پرداخت کرد تا این پرونده هم مانند پرونده لیح اروین، کوین فورچونه و اوکاشه حمزویی، بسته شود.
- با اعلام رسمی علیرضا دبیر به دلیل صادر نشدن ویزای 6 نفر از اعضای تیم ملی، سفر آزادکاران ایرانی به آمریکا برای برگزاری دیدار دوستانه در تگزاس لغو شد. رئیس فدراسیون کشتی ایران از آمریکایی ها برای حضور در ایران دعوت کرده است.
- عبدالغنی شهد مدافع سابق باشگاه نجف عراق که حدود دو دهه در لیگ داخلی مشغول سرمربیگری بوده و تیم نفت الوسط، آخرین تیم تحت هدایت او بود، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی عراق معرفی و جانشین پتروویچ ۵۶ ساله شد.
- تیم مازندران با کسب 2 مدال طلا، 2 نقره، 2 برنز و مجموع 6 مدال، عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور در بخش دختران ( انتخابی تیم ملی بزرگسالان) یادواره سردار شهید سید محمد حجازی را از ان خود کرد. پس از مازندران ، تهران با 2 مدال طلا، یک نقره، 2 برنز و مجموع 5 مدال نایب قهرمان شد و تیم فارس با یک طلا، یک برنز و مجموع 2 مدال عنوان سوم را به دست اورد.
- رادوشویچ با انتشار پستی رسما از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.
- غلامرضا رفیعی، مشاور عالی حقوقی رئیس فدراسیون گفت : فیفا با ارسال پیامی به فدراسیون فوتبال ایران، مراتب تبریک خود بابت اقداماتی که در مورد اساسنامه فدراسیون فوتبال با کمک مراجع ذیصلاح ملی انجام شده است را اعلام کرد.
- با اعلام باشگاه بارسلونا ، آداما ترائوره وینگر اسپانیایی این تیم شماره 11 را به تن خواهد کرد.
- محمدحسین کنعانی‌زادگان که طی هفته‌های گذشته با منتشر شدن یک فایل صوتی منتسب به وی حاشیه‌ساز شده بود، بعد از انجام 2 بازی همراه تیم ملی مقابل عراق و امارات، در کمیته اخلاق حاضر شد و توضیحاتی را ارائه کرد.
- سعید افروز نماینده ایران که موفق به کسب مدال طلای پرتاب نیزه رقابت‌‌های پارالمپیک توکیو شده بود در جمع نامزدهای کسب عنوان بهترین ورزشکار جوان سال 2021 آسیا قرار گرفت.
- کره جنوبی پنجمین کشوری شد که 10 بار پیاپی به جام جهانی فوتبال راه می‌یابد کره از جام جهانی 1986 پای ثابت این تورنمنت بوده اند. تاکنون تنها 4 کشور برزیل، آلمان، آرژانتین و اسپانیا بودند که 10 بار پیاپی به جام جهانی راه یافتند.
- کاروان ورزشی ایران برای حضور در بازی‌های المپیک زمستانی 2022 پکن ، تهران را به مقصد کشور چین ترک کرد. «عاطفه احمدی» و «حسین ساوه شمشکی» 2 نماینده اسکی آلپاین کشورمان در این بازی‌ها هستند که با مربیگری «باقر کلهر» عازم چین شدند.
- نیمار برای پنجمین بار برنده جایزه سامبا دور ( بهترین لژیونر سال فوتبال برزیل) شد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار