PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- لیست مازاد فولاد خوزستان با نظر جواد نکونام مربی تیم اعلام شد :  احمد الجبوری، محمد قاسمی نژاد و محمد میری در لیست مازاد فولاد قرار گرفتند و باید از این تیم جدا شوند.
- قرعه کشی مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری اسپانیا (جام حذفی) انجام شد : بیلبائو _ والنسیا  و رایووایکانو _ رئال بتیس
- پس از جدایی سهراب بختیاری زاده از استقلال خوزستان، داوود مهابادی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.
- داوید دخیا ، سنگربان منچستر یونایتد ، به عنوان بهترین بازیکن ماه ژانویه لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.
- دو ربات در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی، مشعل المپیک را تحویل دادند. این نخستین بار است که دو ربات، مشعل المپیک را از زیر آب به یکدیگر تحویل می‌دهند اما نخستین بار نیست که انتقال مشعل به مراسم افتتاحیه، از زیر آب صورت می‌گیرد.
- با اعلام باشگاه لوکوموتیو ازبکستان، عزیزبک آمانوف، هافبک این تیم به استقلال تهران پیوست.
- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با اشاره به مفقود شدن دو نفر در ارتفاعات فرسش الیگودرز،گفت: نیروهای امداد و نجات به همراه نیروهای ورزش و جوانان به کمک برفکوب توانستند اجساد دو کوهنورد را به محلی امن منتقل کنند.
- متئو گابیا مدافع آس میلان قرارداد خود را تا سال 2026 با این تیم ایتالیایی تمدید کرد.
- اتلتیک بیلبائو دومین تیم در قرن 21 است که توانسته در یک دوره از رقابتهای جام کوپا دل ری  بارسا و رئال را حذف کند.پیش از این رئال ساراگوسا دو بار در فصل های 2003/2004 و 2005/2006 موفق به انجام این کار شده بود.
- آرش رضاوند و عارف آقاسی هافبک و  مدافع نیم‌فصل نخست استقلال تهران با عقد قراردادی رسمی به فولاد خوزستان پیوستند.
- در تنها بازی باقی مانده از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان ، تیم استقلال توانست دو بر یک از سد تیم هوادار تهران عبور کند. در اواخر این دیدار سیاوش یزدانی از استقلال کارت قرمز دریافت کرد تا تیمش ده نفره شود. او مسابقه بعدی استقلال با ذوب آهن را از دست داد .
-  در پی اعلام باشگاه سپاهان اصفهان یکی از مشتریان ایرانی حسن عبدالکریم هافبک ملی پوش باشگاه الکرخ عراق ، شرار حیدر مدیرعامل باشگاه الکرخ اعلام کرد بعد از جلسه با این بازیکن متوجه شدیم او پیشنهاداتی از باشگاه‌های حاشیه خلیج فارس دارد اگر او پیشنهاد مناسبی از باشگاه های عربی نداشته باشد با درخواست سپاهان اصفهان موافقت خواهد کرد.
- حسن پورحميدى پس از توافق با اكبر محمدى مديرعامل و سعيد دقيقی مشاور اجرايى باشگاه پيكان از اين تيم جدا شد و مى تواند تيم بعدى خودش را براى حضور در نيم فصل دوم انتخاب كند.
- مسابقه گرامیداشت انصاریان و میناوند بین دوتیم سرخابی ها و تیم 98 بامربیگری پروین و استیلی برگزارشد ودرنهایت تیم ، ملی پوشان نود و هشت ، 10 - 5 به برتری رسید . 
- تیم میدلزبورو با برتری 8 - 7 مقابل منچستریونایتد به مرحله بعدی رقابتهای جام حذفی انگلیس راه یافت ، بازی در وقتهای معمولی و اضافی یک بر یک به پایان رسیده بود. رونالدو در این مسابقه ، پنالتی خراب کرد. 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار