PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۷۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- باشگاه استقلال اعلام کرد؛ عزیزبک آمانوف، ملی‌پوش ازبکستانی تیم لوکوموتیو تاشکند برای مذاکرات پایانی و عقد قرارداد رسمی با باشگاه استقلال بعدازظهر یکشنبه وارد تهران می‌شود.این بازیکن قابلیت بازی در چند پست از جمله هافبک چپ، وینگر چپ و راست و مهاجم را دارد.
- پس از کش و قوس های فراوان ، سرانجام رشید مظاهری یکی از سه دروازه بان این فصل استقلال با قراردادی 1/5 ساله به تیم سپاهان اصفهان پیوست.
- مسابقه دو تیم بارنلی و واتفورد ، از لیگ برتر فوتبال انگلیس ، بدون گل به پایان رسید.
- در جریان بازیهای جام حذفی انگلیس ، نتایج زیر به دست آمد : منچسترسیتی 4 - فولام یک ، چلسی 2 - پلیموث یک ، کیدرمنستر یک - وستهام 2 ، اورتون 4 - برنتفورد یک ، تاتنهام 3 - برایتون یک استوک سیتی 2 - ویگان صفر و ...
- در آغاز دور تازه لیگ فوتبال فرانسه ، سنت اتین سه بر یک بر مون پولیه پیروز شد و موناکو با دو گل از سد تیم لیون گذشت.
- رقابتهای بوندس لیگای آلمان با ثبت این نتایج پی گیری 
شد : اشتوتگارت 2 - فرانکفورت 3 ، بایرن مونیخ 3 - لایپزیگ 2 ، ماینز 2 - هافن هایم صفر ، کلن یک - فرایبورگ صفر ، بیلفیلد یک - گلادباخ یک ، اوگسبورگ 2 - اونیون برلین صفر و ...
- پیکارهای لیگ ایتالیا نیز استارت خورد و این نتایج به دست آمد : رم صفر - جنووا صفر ، اینتر یک - میلان 2 ، فیورنتینا صفر - لاتزیو 3 
- در دور تازه دیدارهای لالیگای اسپانیا ، تیم الچه سه بر یک آلاوز را برد ، مایورکا 2-1 از سد تیم کادیز گذشت ، وائه کانو 2- 0 به سلتا ویگو باخت و جدال اوساسونا و سویا بدون گل خاتمه یافت.
-  میلاد کمندانی هافبک پدیده با عقد قراردادی به جمع یاران  فجرسپاسی شیراز ملحق شد از طرفی شنیدیم متین کریم‌ زاده بازیکن استقلال به نساجی قائمشهر پیوست.
-  صالح حردانی مدافع فولاد خوزستان، با امضای قراردادی دو و نیم ساله به استقلال پیوست. در قبال این خرید ، آقاسی و رضاوند از تیم تهرانی جذب تیم فولاد شدند.
- تیم فوتبال مس رفسنجان  با استفاده از فرصت تعطیلات نیم فصل روز یکشنبه (17بهمن) به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.مس که اردوی نیم فصل خود را برپا کرده، این روزها برای حضور قوی‌تر در ادامه مسابقات لیگ برتر، تمریناتش را در پایتخت پیگیری می‌کند.
- تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ادامه برنامه‌های آماده سازی نیم فصل  در دیداری دوستانه به مصاف پدیده رفت که این بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.
- گفته می‌شود، 15 نفر از اعضای تیم نفت مسجدسلیمان طی روزهای اخیر مبتلا به بیماری کرونا شد‌ه‌اند. البته این تعداد به مرور در روزهای اخیر مبتلا شدند و هر فرد پس از بروز علائم از حضور در تمرینات منع شد.
-  وحید شمسایی سرمربی  فوتسال ایران بعد از آنکه هدایت  تیم ملی را بر عهده گرفت، اعلام کرد که در کادر فنی خود علاوه برمصطفی نظری، یک دستیار اسپانیایی هم خواهد داشت.
- با اعلام باشگاه چلسی ، توماس توخل مربی آلمانی این تیم به کرونا مبتلا شد.
  - با اعلام سازمان لیگ تکواندو، با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر لغو تمامی مسابقات ورزشی به دلیل شیوع این بیماری در سطح کشور، مسابقات لیگ تکواندو تا اطلاع ثانوی لغو شد.
- با اعلام باشگاه پرسپولیس؛ محمود خوردبین به عنوان مشاور مدیرعامل این باشگاه لقب گرفت . 
دیدار دو تیم نساجی و پرسپولیس از هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار خواهد شد.
- آنخل کوره‌آ مهاجم اتلتیکومادرید به عنوان بهترین بازیکن ماه ژانویه لالیگا انتخاب گردید.
- سجاد آشوری، مهاجم نفت مسجدسلیمان با ذوب آهن قرارداد بست .
- پس از تساوی 3 - 3 در وقتهای معمولی و اضافی تیم کامرون با برتری 5 - 3 در ضیافت پنالتی ها در رده سوم مسابقات جام ملتهای آفریقا قرار گرفت ، پیکار فینال این رقابتها روز یک شنبه بین دو تیم مصر و سنگال انجام خواهد شد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار