PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۷۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان برگزار شد.
کیهان ورزشی-
به نقل از ‌رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت که روز گذشته در سیرجان اسکان یافتند، امروز (یکشنبه) آخرین تمرین پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان در بازی سوپر جام فوتبال ایران را از ساعت 16 در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان آغاز کردند.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان کار با توپ را انجام دادند و آقا وسط در قالب سه گروه در برنامه بود. در ادامه، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند انجام شد.

تمرین امروز یک ساعت به طول انجامید و به غیر از مصدومان (سیامک نعمتی، میلاد سرلک، امید عالیشاه و احسان پهلوان) سایر بازیکنان بدون مشکل در این تمرین حاضر بودند.

بعد از تمرین، بازیکنان راهی هتل محل اقامت خود شدند.

همچنین پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: با توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پزشکی که به تیم داده شده است تا کوچکترین علایم شبیه به سرماخوردگی و آلرژی را هم اطلاع بدهند؛ احسان پهلوان دو روز پیش در تماسی از منزل اعلام کرد، علائم مشکوکی دارد. بلافاصله برای اعزام جهت تست، هماهنگی به عمل آمد و طبعا بازیکن در قرنطینه خانگی قرار گرفت و از حضور در محل تمرین منع شد. جواب این تست مثبت بود و به این ترتیب قرنطینه خانگی ادامه دارد. همچنین نظارت و مراقبت‌های پزشکی طبق پروتکل در حال انجام است.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) از ساعت 17:15 در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان در برابر فولاد خوزستان صف آرایی خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها