PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه بازیهای لیگ برترانگلیس تیم لیورپول در آنفیلد با دو گل از سد لسترسیتی گذشت و تیم آرسنال هم در زمین وولورهامپتون با گل دقیقه 25 گابریل یک بر صفر فاتح شد ، گابریل برزیلی در دقیقه 69 به فاصله پنج ثانیه دوبار کارت زرد گرفت تا از زمین اخراج شود.
- باشگاه پرسپولیس در آستانه دو روز مانده تا پایان نقل و انتقالات نیم فصل در یک قدمی جذب رامین رضاییان و یک مهاجم خارجی قرار گرفته است. رضاییان به احتمال فراوان در جلسه با مدیران باشگاه الدحیل برای دریافت رضایت نامه از این تیم و بازگشت به پرسپولیس به توافق خواهد رسید.
- حسام پورهاشم مدافع پدیده خراسان با عقد قراردادی رسمی به ذوب‌آهن پیوست.
- در پی کناره گیری سعید دقیقی از سمت مدیریت تیم فوتبال پیکان و موافقت امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه با این استعفا امروز سرپرست جدید خودروسازان معرفی شد. بر این اساس و با نظر مدیرعامل باشگاه، علیرضا رهقی که پیش از این مدیراجرایی باشگاه پیکان بود، به عنوان مدیر تیم فوتبال باشگاه منصوب شد. رهقی که در گذشته چندین سال سرپرستی تیم فوتبال پیکان را برعهده داشته بار دیگر در این سمت فعالیت خواهد کرد.
- رای تخلف در دیدار خوشه‌طلایی با استقلال‌خوزستان اعلام شد و طی آن سهراب بختیاری زاده سه جلسه محروم گردید.
- دو بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و درمانی، به تمرینات گروهی اضافه شدند.
- محمود قائدرحمتی، که در جریان بازی با پیکان در هفته چهاردهم به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و دو مسابقه لیگی و یک مسابقه حذفی را از دست داد، پس از اتمام روند درمانی به تمرینات گروهی تیم اضافه شد و مشکلی برای بازی مقابل فولاد ندارد وی که پیشنهادی از پرسپولیس دریافت کرده بود، با مخالفت رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم در این تیم ماندگار شد.
- احسان اصولی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: طی یک سال گذشته تذکرات مختلفی داده شده اما هیچ نشانه‌ای مبنی بر اصلاح امور دیده نشده و ما به نمایندگی از اعضای مجمع فدارسیون فوتبال، درخواست تشکیل جلسه فوق العاده را دادیم و بحث عزل موقت عزیزی خادم رئیس فدراسیون در دستور کار است.
- مسابقه فینال جام باشگاه های جهان بین چلسی انگلیس و پالمیراس برزیل را کریستوفر بیت از استرالیا سوت خواهد زد ، ماسیمیلیانو ایراتی ایتالیایی هم داور «وار» خواهد بود.
- مهرداد سراجی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و مدیرعامل باشگاه سایپا با حکم کمیته اخلاق شش ماه از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم شد.
- اعضای تیم شهرخودرو در آستانه آغاز نیم‌فصل دوم نصف مبلغ قرارداد خود را دریافت کردند تا دریافتی آن‌ها به 50 درصد برسد.
- در مرحله یکچهارم نهایی جام حذفی ایتالیا ، تیم فیورنتینا در زمین آتالانتا صاحب برتری 3-2 شد.
- درحالیکه بازیکنان تراکتور روز گذشته تست کرونا دادند، امروز با اعلام جواب این تست‌ها مشخص شد پیمان بابایی، هادی محمدی، شاهین ثاقبی و سامان نریمان‌جهان به کرونا مبتلا شده‌اند. 
- یوسف وکیا مدافع راست سابق فولاد خوزستان و پدیده مشهد با عقد قراردادی به فجرسپاسی پیوست.
- میلاد بدرقه، هافبک فولاد به تیم پیکان پیوست. 
- ‌نادر محمدی مدافع نیم فصل نخست پیکان به تراکتور ملحق شد.
- میلاد زنیدپور که سابقه بازی در تیم ملی ایران را نیز در کارنامه دارد، به تیم تامپرین ویپورین در رده چهارم فنلاند پیوست پیوست. زنیدپور علاوه بر ایران سابقه بازی در اندونزی، مالزی و تایلند را دارد.
زنیدپور در رده ملی زیر 20 و زیر 23 سال ایران بازی کرده است. او در تیم ملی بزرگسالان هم 15 بازی انجام داده است. 
- محمد قاسمی نژاد هافبک فولاد با امضای قراردادی 1.5 ساله به عضویت تیم پیکان تهران درآمد.
- تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در رتبه ۲۱ جهان باقی ماند. شاگردان اسکوچیچ در قاره آسیا نیز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین در صدر جدول ایستادند. بلژیک، برزیل و فرانسه به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جهان قرار دارند. 
- دنی آلوز به دلیل خطای خشن و اخراج در دیدار مقابل اتلتیکومادرید دو جلسه از همراهی کاتالان ها محروم شد. 
- صفحه رسمى اسپانيايى GOAL به معرفى تيم هاى برتر در جام هاى رسمى هر قاره پرداخت كه اسم استقلال هم به عنوان سومين تيم پر افتخار آسيا در آن به چشم می خورد. استقلال با حضور در 4 فينال ليگ قهرمانان آسيا و كسب 2 قهرمانى و 2 نايب قهرمانى ، پر افتخار ترين تيم ايرانى اين رقابت ها محسوب می شود.
- کمیته فوتبال سوریه به این تصمیم رسید که در 2 بازی پایانی انتخابی جام جهانی هدایت تیم ملی را به دستان «غسان معتوق» بسپارد. سوریه در انتخابی جام جهانی 4 مربی خود را تغییر داد و با هیچ کدام نتوانست به عملکرد مثبتی دست یابد. آنها پیشتر فجر ابراهیم، نبیل معلول، نزار محروس و تیتا والریو را برکنار کردند. 
- جمال موسیالا ستاره جوان بایرن‌مونیخ به کرونا مبتلا شد. 
*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار