PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در آغاز دور تازه بازیهای لیگ فرانسه تیم ‌پاری سن ژرمن با یک گل بر تیم رن غلبه کرد.
- مقامات فوتبال سنگال تصمیم دارند ورزشگاهی را در مرکز این کشور به اسم سادیو مانه ، گلزن لیورپول و  یکی از عوامل اصلی قهرمانی جام ملتهای آفریقا نامگذاری کنند.
- مصاف پورتو و اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال با تساوی 2-2 به پایان رسید، در این دیدار طارمی یک گل زد و یک پاس گل داد. اسپورتینگ در شروع نیمه دوم ده نفره شده بود.
- در آغاز هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران ، روز شنبه در ساعتهای 15 و 16 شاهد سه دیدار پدیده با مس رفسنجان ، سپاهان با نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت با تراکتور خواهیم بود ، سایر دیدارهای این هفته روز یک شنبه برگزار می شود : گل گهر با فجرسپاسی ، پیکان با هوادار ، فولاد با آلومینیوم ، نساجی با پرسپولیس (19) ' استقلال با ذوب آهن (19) 
- با اعلام باشگاه تراکتور ؛ پیمان بابایی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان، رضا دهقانی، هادی محمدی، مهدی حقیقت و سولدو به کرونا مبتلا شدند.
- در هفته پانزدهم لیگ برتر امارات تیم شباب الاهلی با گلزنی احمد نورالهی و حضور 72 دقیقه ای مهدی قایدی مقابل عجمان با تساوی 1 بر 1 متوقف شد.
 - تئو هرناندز قراردادش با آس میلان ایتالیا را تا سال 2026 تمدید کرد.
-  به گزارش Rmc sport ، کورت زوما بازیکن فرانسوی به دلیل حیوان آزاری ، توسط دیدیه دشان به تیم ملی فرانسه دعوت نخواهد شد.
- رای کمیته استیناف در پرونده شکایت میثاق معمارزاده، سنگربان سابق پرسپولیس از این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت نشان می‌دهد که پرسپولیس به تسویه حساب با این بازیکن در مطالبات معوقه و جریمه دیرکرد محکوم شده است.
- لئونل مسی پس از خرید یک هتل در شهرکادیز ، 40 کارگر را اخراج کرد که این موضوع خشم کارگران و اعتراض کانون حمایت از کارگران در اسپانیا را به همراه داشت . 
- تیم فوتبال چلسی قهرمان اروپا در ابوظبی امارات به سر می برد تا خود را برای بازی فینال روز شنبه مقابل پالمیراس برزیل در جام باشگاه های جهان  آماده کند. روزجمعه بازیکنان مسلمان چلسی از جمله حکیم زیاش(الجزایری)، انگولو کانته(فرانسوی) و رودیگز(آلمانی) برای اقامه نماز در مسجد شیخ زاید ابوظبی حضور پیدا کردند.
- به دنبال جذب بازیکنان متعدد برای خطوط مختلف از جمله خط حمله توسط بارسلونا ، ممفیس ده پای هلندی که در زمان کومان به این تیم پیوسته بود ، تصمیم دارد در پایان فصل اخیر از تیم بارسا جدا شود .
- جواب تست ام آر آی پای امید عالیشاه هافبک پرسپولیس نشان می دهد که این بازیکن باید به مدت دو هفته از میادین دور باشد.
- علی آل کثیر مهاجم سابق نساجی با عقد قراردادی تازه به تیم آلومینیوم اراک ملحق شد . 
- علاوه بر مسابقه چلسی با پالمیراس در فینال جام باشگاه های جهان ، روز شنبه دیدار رده بندی برای تعیین تیم سوم ، بین الاهلی مصر و الهلال عربستان در امارات انجام خواهد شد.
- فدراسیون دوومیدانی اسامی 70 دونده کشورمان که شانس کسب سهمیه بازیهای آسیایی آینده را دارند به کمیته ملی المپیک ارائه داد. 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار