فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۷۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
ظاهرا هر روز باید شاهد یک ماجرای عجیب در برنامه های ورزشی سیما باشیم.

اتفاق عجیب دیگر در سیما؛ وقتی مجری برنامه کارشناس فنی شد!
کیهان ورزشی-

ظاهرا در برخی برنامه های سیما هنوز این موضوع بدیهی جا نیفتاده که وظیفه مجری اجرا است و وظیفه کارشناس برنامه تحلیل و تفسیر.

البته سالهاست که می بیینم برخی افراد یادشان می رود که مجری هستند و در پاره ای از اوقات به جای اجرا، در نقش دیگری فرو می روند. در گذشته های نه چندان دور برخی از همین مجریان برای موضوعات کلان مملکت نیز تعیین تکلیف می کردند و ...

امروز در جریان پخش زنده دیدار دو تیم سپاهان و نفت مسجد سلیمان از شبکه شما نیز اتفاق عجیب دیگری را شاهد بودیم؛ جایی که مجری برنامه در قالب تئورسین فوتبال فرو رفته بود و با حرارت بالا از تاکتیک هایی که مربیان باید اتخاذ می کردند سخن می گفت. حتی گاهی به میهمان برنامه که اتفاقا برای انجام تحلیل آمده بود مجال نمی داد و نکات فنی مورد نظر خودش را مطرح می کرد.

مجری مورد نظر آنقدر در این قالب فرو رفته بود که به جز جملات فنی، از زبان بدن نیز یاری می گرفت؛ به شکلی که اگر تماشاگر این برنامه، کارشناس دعوت شده را نمی شناخت تصور می کرد، او مجری است و جناب مجری کارشناس!

امیدواریم روزی برسد که بر برنامه های ورزشی سیما نظارت بیشتری صورت بگیرد و حداقل افرادی باشند که شرح وظایف را مشخص کنند و چارچوب های حرفه ای را به افراد متذکر شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار