PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۷۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در پنج بازی باقی مانده از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران ، پرسپولیس سه بر یک نساجی را برد ، هوادار دو بر یک بر پیکان فائق آمد ، استقلال یک بر صفر بر ذوب آهن پیروز شد ، فولاد با همین نتیجه خود را به آلومینیوم اراک تحمیل کرد ، گل گهر نیز با دو گل از سد فجرسپاسی گذشت .
- زبیر نیک نفس هافبک استقلال یا دریافت کارت زرد از داور بازی استقلال و ذوب آهن 4 کارته شد و دیدار آینده تیمش با تراکتور را از دست داد.
- میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، محمد حسن زاهدی، امیرسینا بختیاری، طوفان ابراهیمی، محمد حسن پلنگ‌افکن و سجاد مردانی هفت ورزشکاری هستند که تست آنها در شروع تمرینات تیم ملی تکواندو مثبت شد. 
- در ادامه مسابقات لیگهای باشگاهی فوتبال اروپا این نتایج رقم خورد : اسپانیول ۲ - بارسلونا ۲ ، ساسولو ۲ - رم ۲ ، بتیس ۴ - لوانته ۲ ، دورتموند ۳ - اونیون برلین صفر ، میلان یک - سامپدوریا صفر ، آتالانتا یک - یوونتوس یک 
- با توجه به اخراج پیکه در دقیقه ۹۴ بازی با اسپانیول و مصدومیت آراخو در نیمه اول همین مسابقه ، تیم بارسلونا در دیدار بعدی با والنسیا دو مدافع میانی خود را به همراه نخواهد داشت . 
-  شکست پاری سن ژرمن در بازی مقابل رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان اروپا می تواند منجر به اخراج مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی پاریسی ها حتی قبل از پایان فصل شود.
- فرهاد مجیدی اولین مربی لیگ برتر است که با کمتر از ۵۰ بازی به رکورد 100+ امتیاز رسید وبهترین میانگین امتیاز گیری در طول تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص داد.
-  تیتو اکلو مهاجم ۲۶ ساله اهل سودان جنوبی، پس از توافق با مدیران پدیده، به این تیم پیوست.
- باشگاه الریان قطر اعلام کرد لورن بلان سرمربی سرشناس فرانسوی تیم را به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار کرد.طبق اعلام باشگاه قطری نیکولاس کوردوا سرمربی امیدهای قطر موقتا جانشین لورن بلان روی نیمکت الریان که شجاع خلیل زاده در این تیم حضور دارد، انتخاب شد.
- چلسی به پنجمین تیم تاریخ تبدیل شد که موفق شده است حداقل یکبار در تمامی رقابت های ممکن به قهرمانی برسد. آژاکس، یوونتوس، بایرن مونیخ و‌ منچستریونایتد دیگر تیم هایی هستند که موفق به کسب این افتخار شده اند.
- سزار آزپیلیکوئتا مدافع و کاپیتان چلسی به اولین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شد که تمامی عناوین ممکن را به همراه این تیم کسب می‌کند.
- نشریات برزیلی خبر دادند بعد از قهرمانی چلسی و شکست پالمیراس در بیرون از ورزشگاه خانگی پالمیراس میان هواداران درگیری شکل گرفت و یک فرد با سلاح گرم کشته شد.
- روز سوم اسفند ، مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال با برگزاری این چهار مسابقه کلید خواهد خورد : سپاهان اصفهان با پاس گرگان ، هرازآمل با فولاد سیرجان ، مقاومت شهداب یزد با مس رفسنجان ، پیکان با شهرداری ارومیه 
- با دستور وزیر ورزش ، حمایت زمین داران و فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی  طی مراسمی پیست اسکی شمشک افتتاح شد.
- تیم فاینورد با حضور نود دقیقه ای علیرضا جهانبخش در دور تازه بازیهای لیگ هلند با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست یافت . 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار