PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۱۲۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در دو مسابقه باقی مانده از دور جدید بازیهای لیگهای اسپانیا و ایتالیا ، تیم اسپیتزا در منزل خود دو بر یک مغلوب فیورنتینا شد و مایورکا نیز با نتیجه 3-2 تیم بیلبائو را شکست داد.
- در آغاز دور حذفی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه شاهد چهار دیدار بین تیمهای اسپورتینگ با منچستر سیتی ، پاری سن ژرمن با رئال مادرید (سه شنبه) و سالزبورگ با بایرن مونیخ ، اینتر میلان با لیورپول خواهیم بود . چهار بازی دیگر این مرحله هفته آینده انجام خواهد شد . 
- با عمل جراحی نویر ، تیم بایرن مونیخ آلمان با دروازه بانی متزلزل اولریش ، ابتدا 4-2 به بوخوم باخت و حالا در غیاب این سنگربان ارزشمند و ملی پوش باید در رقابتهای لیگ اروپا با سالزبورگ مصاف دهد. ناگفته نماند سوله مدافع جوان و بلند قامت مونیخی هم از بایرن جدا شده و از ابتدای فصل آینده در دورتموند بازی خواهد کرد . 
- تیم آلومینیوم اراک تحت رهبری رسول خطیبی ، برای تقویت خود ، محمد رضا آزادی را به خدمت گرفت . 
- سایت «منبر الکرة السعودیة» در خبری فوری مدعی شد عربستان برنده کاندیداتوری میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 شد.طبق اعلام این رسانه سعودی بازی های 5 گروه منطقه غرب در لیگ قهرمانان آسیا را 4 شهر سعودی میزبانی می کند . 
- رسانه‌های کروات خبر از مرگ ژلکو میاچ مربی سابق پرسپولیس پس از گذراندن «دوره سخت و کوتاه بیماری» دادند. او در زمان علی دایی دستیار این مربی در پرسپولیس بود.
- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده بازی تیم استقلال - هوادار، آبی‌های پایتخت را جریمه مالی کرد. این کمیته پس از رسیدگی به اعتراض باشگاه هوادار تهران بابت حضور امیرحسین زاده درون زمین پس از تعویض، باشگاه استقلال را جریمه مالی کرد.
- با رای فیفا، دیدار لغو شده برزیل و آرژانتین در مقدماتی جام جهانی مجددا برگزار می‌شود. فدراسیون فوتبال برزیل 477 هزار یورو و فدراسیون فوتبال آرژانتین 190 هزار یورو جریمه شدند ، 4 بازیکن آرژانتین (بوئندیا، لوسلسو، امیلیانو مارتینز و رومرو) از 2 مسابقه محروم شدند.
- پس از پیوستن صالح حردانی به استقلال ، صابر حردانی وینگر سابق تیم فولاد خوزستان هم به نساجی مازندران پیوست .
- بااعلام رسمی باشگاه پاری سن ژرمن ، سرخیو راموس مدافع این تیم دیدار سه شنبه شب مقابل رئال مادرید را به دلیل مصدومیت از دست داد.
- لورنزو اینسینیه با گلزنی در دیدار مقابل اینتر از دیگو مارادونا عبور کرد و به سومین گلزن برتر تاریخ ناپولی تبدیل شد . 
- تیم فوتبال تراکتور قبل از بازی با صنعت‌نفت آبادان دچار دردسر بزرگی شد و شش بازیکن و سرمربی این تیم به دلیل ابتلا به کرونا نتوانستند در این دیدار همراه تیم باشند. پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، مهدی حقیقت، رضا دهقانی، هادی محمدی و زونیمیر سولدو، نفراتی هستند که به دلیل ابتلا به کرونا اکنون دوران قرنطینه را پشت سر می‌گذارند. قرار است این نفرات امروز و فردا بار دیگر تست PCR بدهند و در صورت منفی شدن این تست مشکلی برای حضور در دیدار 29 بهمن تراکتور مقابل استقلال نخواهند داشت. البته سرمربی و بازیکنان کرونایی تراکتور اکنون وضعیت جسمانی خوبی دارند اما تا زمان منفی نشدن تست خود نمی‌توانند در تمرینات شرکت کنند.
- مایک تایسون، قهرمان پیشین سنگین وزن بوکس جهان که در حال نهایی کردن مذاکراتش برای مبارزه با «جیک پل» چهره پرطرفدار فضای مجازی بود، از این مبارزه انصراف داد. تایسون 55 ساله قرار بود مبارزه‌ای به ارزش 50 میلیون دلار در لاس وگاس با جیک پل 25 ساله انجام دهد، اما مشاوران تجاری «مایک آهنی» اعلام کردند مبلغ تعیین شده برای این مبارزه مورد توجه تایسون قرار نگرفته است.
- فدراسیون فوتبال امارات درخواست میزبانی رقابتهای جام جهانی فوتسال در سال 2023 را به فیفا ارائه داده است . 
- وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد مجمع انتخابات فدراسیون بسکتبال قبل از حلول سال نو ، در اواخر اسفندماه 1400 انجام می شود . 
- اردوی مشترک تیم منتخب کشتی آزاد ایران برای شرکت در مسابقات یاشاردوغو از جمعه با حضور 13 کشتی گیر دعوت شده ، شروع می شود . 

*کامبیز هوشمند 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیرحسین بسطامی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
0
0
سلام.بایرن در لیگ قهرمانان بازی دارد نه لیگ اروپا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار