PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۷۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
کمیته وضعیت بازیکنان فرداسیون فوتبال، آرای مربوط به چند پرونده را صادر کرد.
کیهان ورزشی- 

باتوجه به شکایت باشگاه سایپا از باشگاه ذوب آهن بابت مطالبه غرامت آموزشی پارسا جعفری، کمیته وضعیت بازیکنان باشگاه ذوب آهن را به پرداخت مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال بابت 2سال حق آموزش جعفری به انضمام هزینه دادرسی محکوم کرد.

علی محسن زاده بابت مطالبه یک میلیارد و نهصد میلیون ریالی از باشگاه هوادار شکایت کرد و طبق رای صادره این مبلغ و هزینه دادرسی باید از سوی باشگاه هوادار به محسن زاده پرداخت شود.

محمدهادی یعقوبی از باشگاه سپیدرود رشت به دلیل مطالبه پانصد و پنجاه میلیون ریالی شکایت کرد که در نهایت این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.

همچنین باشگاه سپیدرود رشت به دلیل مطالبه وجه یک میلیارد و چهارصد میلیون ریالی به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد. ضمن اینکه باشگاه سپیدرود رشت محکوم به پرداخت هشتصد و پنجاه میلیون ریال در وجه امیر محتشمی شد.

باشگاه گل ریحان البرز به دلیل شکایت محمدحسین مهرآزما در خصوص مطالبه وجه، به پرداخت یک میلیارد و دویست و پنجاه و پنج میلیون ریال محکوم شد.

مرتضی کرمی از باشگاه بعثت کرمانشاه (علم و ادب تبریز) بابت مطالبه وجه شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت دویست و هشتاد میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

شکایت علی داردان از باشگاه ملی حفاری ایران منجر به صدور رای محکومیت این باشگاه به پرداخت یکصد و هشتاد میلیون ریال و هزینه دادرسی شد.

عارف بلوکی کورنده از باشگاه راگا ری شکایت کرد و در نهایت این باشگاه باید مبلغ دویست و بیست میلیون ریال و هزینه دادرسی را بپردازد.

یامین فلاح بویه از باشگاه چوکای تالش شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت ششصد و چهل میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار