PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

  خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در آغاز دور حذفی مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، منچستر سیتی با پنج گل تیم پرتغالی اسپورتینگ را مغلوب کرد ، پاری سن ژرمن در پاریس درست در ثانیه های پایانی توسط ام باپه گل برتری خود را به رئال مادرید زد در این بازی مسی یک پنالتی خراب کرد ، در میلان تیم لیورپول با دو گل از سد اینتر گذشت ، بایرن مونیخ با هزار زحمت توانست با تساوی یک بر یک زمین سالزبورگ را ترک کند.
- پنج شنبه شب ، دور رفت مرحله حذفی مسابقات لیگ فوتبال اروپا پی گیری خواهد شد : بارسلونا با ناپولی ، زنیت با رئال بتیس ، دورتموند با رنجرز ، شریف با براگا ، سویا با زاگرب ، آتالانتا با المپیاکو ، لایپزیگ با سوسیه داد و پورتو با لاتزیو 
- پیکارهای مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور در سه گروه ده تیمی که قرار بود از روز شنبه آینده برگزار شود به دلیل گستردگی بیماری امیکرون در سراسر کشور به تعویق افتاد.
- تیم مردانپاشای البرز از لیگ دسته سوم در مصافی تدارکاتی با تیم پانیک گیلان در تالش 4-2 مغلوب تیم شمالی شد.
- تیم دسته سومی داماش گیلانیان برای تقویت خود با نظر مربی ، محمد مختاری ، «عبدالله مرغوب» مربی تیم دانش آموزان ایران در مسابقات جهانی را به کادر فنی اضافه کرد.
- میثم آقایی با عقد قرارداد تازه به تیم مس کرمان ملحق شد.
- مسابقه دو تیم هوادار تهران و سپاهان اصفهان از هفته هجدهم لیگ برتر ، روز جمعه 29 بهمن ساعت 15 در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار می شود. پیش از این قرار بود مسابقه دو تیم در ورزشگاه انقلاب کرج انجام شود.
- ‌فرهاد پورغلامی ، بازیکن و مربی اسبق ملوان انزلی ، به عنوان کمک مربی به کادر فنی تیم فجرشهید سپاسی اضافه شد تا در کنار کلانتری سر مربی تیم انجام وظیفه کند . 
- تیم پرسپولیس روز جمعه در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم آلومینیوم اراک برود قرار است در پایان این دیدار از بازیکنان دو تیم تست دوپینگ گرفته شود.
- در جدیدترین رده بندی سایت «فوتبال دیتابیس» , پرسپولیس همچنان در رده اول ایران و چهارم آسیا ماند اما شاگردان گل محمدی در رده بندی جهانی صعودی 4 پله ای داشتند و در رده 95 ایستادند و در میان 100 باشگاه برتر جهان ماندند. استقلال صدرنشین لیگ برتر ایران همچنان در رده دوم ایران و هشتم آسیا ماند. شاگردان مجیدی هم رنکینگ جهانی صعودی 3 پله ای داشتند و به رده 176 جهان رسیدند.
- عبدالغنی شهد سرمربی جدید تیم‌ملی‌ فوتبال عراق امروز بصورت‌ رسمی معارفه شد. این مربی عراقی به عنوان سومین مربی‌ این‌تیم در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به شمار می آید.
- اتحادیه فوتبالیست ها یک نظرسنجی برگزار کرد تا نظر فوتبالیست های حرفه ای اعضای خود را به برگزاری جام جهانی هر 2 سال به جای 4 سال جویا شود که 75 درصد فوتبالیست های اعضای این اتحادیه بزرگ حامی بازیکنان ، مخالف برگزاری جام جهانی هر 2 سال شدند آنها دوست دارند جام جهانی با فرمت سابق هر 4 سال برگزار شود.
- تیم پاری سن ژرمن قرارداد نونو مندز را با پرداخت 40 میلیون یورو به اسپورتینگ دائمی خواهد کرد. قرارداد او با پاریسن ژرمن ۵ ساله خواهد بود. 
- جکسون مورگان بازیکن اهل سودان با امضای قراردادی رسمی به پدیده پیوست.
- فرشید باقری هافبک سابق استقلال بابت عدم دریافت مطالباتش و ثبت قرارداد دو بازیکن جدید استقلال با وجود حکم بسته بودن پنجره باشگاه از آبی‌ها به AFC شکایت کرد.
- باشگاه پرسپولیس اعلام کرد سازمان لیگ پس از تائید تست‌های پزشکی رامین رضاییان در ایفمارک، کارت بازی این بازیکن را صادر کرده است. بر همین اساس، رامین رضاییان برای بازی‌های پرسپولیس در مسابقات رسمی، در اختیار کادر فنی خواهد بود.
- در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران در روز جمعه ، مسابقه پرسپولیس با آلومینیوم را پیام حیدری سوت خواهد زد ، قضاوت دیدار تراکتور با استقلال هم بر عهده موعود بنیادی فرد خواهد بود.
- داوید دخیا تعداد کلین شیت های خود را در لیگ جزیره به عدد 128 رساند و از این حیث با پیتر اشمایکل برابری کرد.
- بعد از کاسمیرو، فرلاند مندی هم بازی برگشت رئال مادرید با پاری سن ژرمن را از دست داد.
- حکم ریاست هادی ساعی به عنوان رئیس جدید فدراسیون تکواندو سرانجام پس از حدود یک ماه و نیم از برگزاری انتخابات، روز سه شنبه سوم اسفند در مراسمی به وی اهدا خواهد شد.
- مادر کریستیانو رونالدو که یکی از طرفداران اسپورتینگ لیسبون به شمار می‌رود در ورزشگاه این تیم تماشاگر بازی این باشگاه برابر منچسترسیتی انگلیس بود.
- از سوی مقامات فوتبال قطر ، قیمت بلیت‌های جام جهانی 2022 اعلام شد . دیدارهای مرحله گروهی : 210 دلار 
معادل پنج میلیون و 670 هزار تومان ، مرحله حذفی : 570 دلار ، معادل 15 میلیون 390 هزار تومان ، نهایی : 1607 دلار ، معادل 43 میلیون ، 389 هزار تومان
 - نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان که به تازگی رقابت‌های گرند اسلم استرالیا را به دلیل عدم تزریق واکسن کرونا از دست داد، می‌گوید: ترجیح می‌دهم مسابقات فرانسه و ویمبلدون را از دست بدهم اما واکسن نزنم. جوکوویچ در گفت‌وگو با بی بی سی تاکید کرد:‌ هیچوقت مخالف واکسن نبودم اما این یک حق انتخاب است و از آن پشتیبانی می‌کنم.
- رامین رضاییان با انتشار پست اینستاگرامی خبر داد که پیراهن شماره 27 پرسپولیس را برتن خواهد کرد.
- در مسابقات فوتسال کافای زیر 19 سال ، تیم افغانستان با نتیجه 5 - 1 بر تیم تاجیکستان غلبه کرد.
- تیم فوتبال عراق یکی از رقبای تیم ملی کشورمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر است که بازی های خانگی اش را به دلیل تحریم فیفا در زمین بی طرف انجام داده است. آنها با ریاست عدنان درجال در ماه های گذشته رایزنی های زیادی انجام داده اند تا فیفا تحریمش را بر ورزشگاه های فوتبال این  کشور رفع کند. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار