PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در آغاز دور تازه رقابت های باشگاهی فوتبال اروپا این نتایج رقم خورد : لیل صفر - متز صفر ، ماینز 3 - له ورکوزن 2 ، یوونتوس یک - تورینو یک ، الچه 2 - وائه کانو یک 
- پیکارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد و این نتایج به دست آمد : پرسپولیس 2 - آلومینیوم صفر ، تراکتور صفر - استقلال یک ، هوادار صفر - سپاهان صفر ، نساجی یک - گل گهر 2 ، مس رفسنجان یک - فولاد یک ، فجر سپاسی صفر - صنعت نفت صفر ، نفت مسجدسلیمان صفر - پدیده یک ، ذوب آهن صفر - پیکان 2 
- روز چهارم اسفند ماه بازیهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران طبق این برنامه انجام خواهد شد : پدیده با هوادار ، پیکان با تراکتور ، صنعت نفت با نساجی ، سپاهان با ذوب آهن ، آلومینیوم با مس رفسنجان ، فولاد با نفت مسجد سلیمان ، گل گهر با پرسپولیس ، استقلال با فجرسپاسی 
- در رقابتهای لیگ برتر فوتسال کشورمان تیم گیتی پسند سه بر یک از سد تیم مس سونگون ورزقان گذشت . 
- مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های بسکتبال آسیاکاپ 2022 اندونزی  در جاکارتا برگزار شد و ایران با ژاپن، قزاقستان و سوریه در یک گروه قرار گرفت .
-  کریستیانو رونالدو و هری مگوایر با رالف رانگنیک بر سر کاپیتانی منچستریونایتد مذاکره کرده‌اند و اکنون این باور در رختکن شیاطین سرخ وجود دارد که رونالدو جانشین مگوایر برای کاپیتانی این تیم شود.
- محسن خلیلی مهاجم اسبق پرسپولیس و مدیر کنونی آکادمی این باشگاه به دلیل ابتلا به ویروس کرونای اُمیکرون، قرنطینه شده و دوران نقاهت خود را پشت سر خواهد گذاشت.
- روز شنبه ، 30 بهمن ، مجمع انتخابات برای تعیین رئیس فدراسیون تیراندازی برگزار می شود ، علی دادگر که چهارسال ریاست این فدراسبون را برعهده داشت صلاحیت لازم را برای نامزدی کسب نکرد . 
- مدال نقره  دوی 4 در 100متر تیمی به علت مثبت شدن آزمایش دوپینگ سی جی یو جا ، یکی از اعضای تیم ، در المپیک توکیو ، از بریتانیا گرفته شد .
- دی مار دی روزن ، ستاره تیم بسکتبال شیکاگو بولز آمریکا در مسابقه با تیم کینگز ، 38 امتیاز گرفت و از 27 پرتاب ، 17 شوت به نام خود ثبت کرد تا از رکورد ویلت چمبرلین (35 امتیاز)  ستاره ان بی ای ، عبور کند . 
- تورنمنت والیبال چهارجانبه لهستان که قرار بود طی روزهای 20 تا 22 مرداد 1401 برگزار شود ، طبق دستور مقامات والیبال این کشور یک هفته به تعویق افتاد . ایران یکی از تیمهای شرکت کننده در این رقابتهاست .
- نوواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان اعلام کرد که کار او در المپیک هنوز به پایان نرسیده بلکه سخت درتلاش است تا مدال طلای المپیک 2024 پاریس را تصاحب کند.
- رسول خطیبی مربی آلومینیوم اراک پس از شکست 2 - 0 تیمش در بازی با پرسپولیس ، طی مصاحبه ای ضمن تبریک به قرمزپوشان ، قضاوت و شخصیت «حیدری» داور این دیدار را زیر سئوال برد و به شدت از وی انتقاد کرد .
- یحیی گل محمدی مربی پرسپولیس بعد از برد دو بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ، در خصوص بازگشت رامین رضائیان و عملکرد وی در اولین بازی گفت : وی هنوز به شرایط دلخواه نرسیده و باید در تمرینات بیشتر کارکند تا همانی شود که ما انتطار داریم .
- فرهاد مجیدی مربی استقلال پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل تراکتور در تبریز در نشست خبری بعد از مسابقه گفت : من مربی هستم و نمی توانم در خصوص سربازی یزدانی و مرادمند صحبت کنم بلکه وظیفه دارم براساس سبک بازی تیمهای حریف ، ضمن مشورت با کادر فنی نفراتم را انتخاب کنم . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار