فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۷۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: رکن قضایی چرا بعد از بازی اول بازیکن گابنی دستور موقت نداد و گذاشتند بعد از سه الی چهار بازی دستورشان را اعلام کردند.
کیهان ورزشی-

امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل گهر سیرجان درباره کسر امتیاز از تیمش به دلیل استفاده از یک بازیکن غیرمجاز گابنی گفت: اگر سرمربی گل گهر سیرجان نبودم این مشکلات به وجود نمی‌آمد. ما در دادگاه الهی وجدانمان راحت است و هیچ اشتباهی انجام ندادیم. آنها هم می‌دانند. امیداورام تسویه حساب نبوده باشد. 
 وی ادامه داد: دو الی سه سوال دارم که برای من جای تعجب است. یکی از سوالاتم این است که گفتند این بازیکن این مشکل را دارد، اما چرا بعد از بازی اول دستور موقت ندادند. اگر اطلاعاتشان کامل نبود یک دستور موقت می‌دادند تا تعیین تکلیف شود. چرا گذاشتند بعد از سه الی چهار بازی اعلام کردند. شاید این مسائل به من برمی‌گردد. 
 قلعه نویی تاکید کرد: ما هیچ اشتباهی انجام ندادیم. ما نامه نگاری‌هایمان را انجام دادیم و بر اساس آن در روز سوم آذر به بازیکنمان بازی دادیم. چرا دوستان در رکن قضایی همان اوایل دستور موقت ندادند. سرمربی گل گهر سیرجان اضافه کرد: خیلی از رای‌ها سه روزه می‌آید یعنی یک باشگاه شکایت که می‌کند سه روز بعد جوابش را می‌گیرد. کمیته انضباطی می‌توانست دستور موقت بدهد. الان فلان باشگاه اعتراض می‌کند و سه روز بعد جوابش را می‌دهند، اما الان سوال من این است که چرا گذاشتند بعد سه بازی به طور شفاهی گفتند این بازیکن را بازی ندهید خب می‌توانستند بعد بازی اول یک دستور موقت بدهند و تعیین تکلیف کنند که اینها همگی جای سوال است.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار