PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۷۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
سرمربی استقلال می‌گوید که تیمش باید برابر فجر سپاسی با تمرکز بالا بازی کند.
کیهان ورزشی-

 فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از ظهر روز سه‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل فجرسپاسی در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ما چند بازی تیم فجر را نگاه کرده‌ایم. این تیم می‌توانست رتبه بهتری داشته باشد. ۱۲ بازی باقی مانده ما از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. با بازیکنان صحبت کرده‌ایم و فاکتور مهم ما این است که بازیکنان ما با تمرکز در میدان حاضر شوند و سه امتیاز بازی را کسب کنند.

او درباره غایبان احتمالی تیمش در بازی فردا گفت: یک ساعت پیش باشگاه به من اعلام کرد که سیاوش یزدانی و مردامند را فردا در اختیار نداریم و وریا غفوری را هم به خاطر مسائل انضباطی در ترکیب تیم نخواهیم داشت. همچنین محمد دانشگر به علت مصدومیت جزئی ممکن است به میدان نرود و ابوالفضل جلالی به علت سرماخوردگی از غایبان تیم خواهد بود.

مجیدی درباره اخبار مربوطه در خصوص مجوز بازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به علت رسیدن موعد سربازی گفت: این موارد باید از طریق سایت باشگاه پیگیری شود.

مجیدی درباره استفاده از آمانوف در ترکیب تیم هم خاطرنشان کرد:‌ درباره مسائل فنی خیلی توضیح نمی‌دهم اما آمانوف کمک‌ زیادی به تیم خواهد کرد و امیدوارم این بازیکن بتواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار