فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۷۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
رقابت‌های کشتی فرنگی جام‌تختی با غیبت چند کشتی‌گیر در اهواز آغاز شد.
کیهان ورزشی-

چهل و دومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز چهارشنبه در اهواز آغاز شد.

جلسه کمیته مربیان جام تختی با ۴۵ دقیقه تاخیر برگزار شد چرا که مربیان اعلام کرده بودند به آن‌ها گفته شده ساعت ۱۸ در جلسه باشند اما زمان اعلامی ساعت ۱۷ بود.

محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز در واکنش به حضور دیرهنگام مربیان در جلسه گفت: اگر مسابقات بین‌المللی بود هم می‌توانستید دیر بیایید؟

در جریان مسابقات مربیان با هم و به صورت تلفنی صحبت‌هایی داشتند که باعث گلایه مصلایی‌پور، رییس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی شد.

در حالی که قرار بود مراسم افتتاحیه جام تختی امروز برگزار شود، باتوجه به سفر علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی که فردا به اهواز صورت می‌گیرد، مراسم افتتاحیه فردا برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها چند کشتی‌گیر به دلیل مثبت شدن تست کرونا و مصدومیت حضور نداشتند. سجاد عباسپور در وزن ۵۵ کیلوگرم به دلیل کرونا غایب بود. بر اساس اعلام کادر فنی، مهرگان جهانگیری در وزن ۵۵ کیلوگرم و طارق غبیشاوی نیز به دلیل مصدومیت غایب بود. محمد حسین‌وند که قرار بود در وزن ۶۰ کیلوگرم روی تشک برود بنا به درخواست مربیان و مشکلات وزنی قرار شد در ۵۵ کیلوگرم رقابت کند که در مراسم وزن‌کشی سر وزن نرسید.

در جریان مسابقات یکی از کشتی‌گیران تیم بهبهان به محل مسابقات دیر رسید. زمانی که نام او بارها اعلام شد و این کشتی‌گیر روی تشک نیامد، حریفش برنده اعلام شد که این مساله با اعتراض شدید مربیانش به محمد بنا و کادر فنی روبه‌رو بود.
برچسب ها: کشتی ، جام تختی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار